Reacties

mi-bo schreef op 13.02.2020 om 17:31 uur

@PAV-vanRiet

Beste PAV,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum,

Welke versie van MAGIX vdl gebruikt U.

Welke versie van Windows gebruikt U,

Is dit probleem ontstaan na een update van Windows

Heeft U algekeken naar deze optie, met een Windows update is vaak gebleken dat geluid niet meer goed werkt.

Sc6

Met vriendelijke groet.

Michael

PAV-vanRiet schreef op 13.02.2020 om 17:47 uur

Magix 2015 premium heeft altijd goed gewerkt. Ik gebruik het voor films meestal 1 x per jaar (na de vakantie) en omdat ik net terug ben van vakantie heb ik het weer gebruikt. Best mogelijk dat het door eoa windows update komt maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik heb Windows 10 en is bijgewerkt tot vandaag.

mi-bo schreef op 13.02.2020 om 17:54 uur

@PAV-vanRiet

Beste RAV,

Dank voor Uw feedback, geluid van Windows is een optie,

kijk of dit goed staat.

en deze optie 3 mogelijkheden

Sc6

Michael

PAV-vanRiet schreef op 13.02.2020 om 18:11 uur

Dat tweede schermpje was de oplossing. Hartelijk bedankt

Bol schreef op 13.02.2020 om 18:16 uur

Hallo PAV,

Waarschijnlijk hebt u uw PC geüpdatet naar Windows 10. Als dat zo is, zie https://support2.magix.com/customer/nl/faq/geen-audio-bij-import-van-bepaalde-video-bestanden-sinds-laatste-windows-10-update-naar-versie

Succes,

Rob

Aanvulling: 13-02-2020 om 18:40uur

Het is zonden om u videokaart buitenwerking te stellen. Door deze op de compatibiliteitsmodus te zetten, wordt deze nu softwarematig aangestuurd en belast de CPU zwaarder. Kunt u aangeven wat voor een Videokaart in uw PC zit?

Laatst gewijzigd door Bol op 13.02.2020, 19:55, in totaal 5 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 13.02.2020 om 18:16 uur

@PAV-vanRiet

Beste PAV.

Dit is een goed bericht dat het probleem is opgelost.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael