Goedendag,
Ik loop tegen een probleem aan dat tijdens het bewerken op sommige random plekken ineens het geluid van een fragment (dit kan een videobestand of een audiobestand zijn) gedeeltelijk wegvalt. Ik heb nu een filmbeeld met origineel geluid met daaroverheen een muziekje, alleen op een bepaald moment valt het muziekje voor enkele seconden weg. Het geluid van de video zelf speelt wel door. Ik heb ook al meerdere malen meegemaakt dat dit andersom gebeurt: dat de audio van de film wegvalt en de muziek doorspeelt (of de film tijdelijk zonder geluid zit als er geen losse audio onder zit natuurlijk). Geen van alle bestanden is beschadigd, want bij de preview voorafgaand aan het importeren krijg ik overal wel het volledige geluid te horen. De golfvorm van de audio laat wel zien dat er geluid moet zijn.
Ik heb het project opgeslagen en meerdere malen opnieuw gestart. Het probleem op de ene plek is verholpen, maar op de andere plek weer nieuw ontstaan. Dat schiet niet op.
Toen dacht ik, dit zal wel een kwaal van het programma zijn dat zich oplost bij het exporteren, zoals ik dit vroeger bij het oude Movie Maker wel vaker had, maar helaas, de weggevallen audio ontbreekt ook in het eindproduct.
Ik heb hier op het forum al gezocht naar een vergelijkbaar topic, maar heb hier geen oplossing voor kunnen vinden.
Weet iemand hoe dit komt en wat ik hieraan kan doen? Ik werk met Video Deluxe versie 20.0.1.73 (UDP3).
Alvast bedankt!
Mvg,
Lars
Edit: Ik heb nu ook dat de als audio later weer terugkomt dat het niet meer gelijk loopt met de golfvorm (en dus ook niet meer met mijn video).