Alleen van de soundpools die ik heb gekocht en dus niet van mijn unlimited abbo (wel alle mappen maar dus leeg) en ja systeeminstellingen/laden en opnieuw installeren heb ik geprobeerd..
@Peter-Joop Heb je een actief Loops Unlimited-abonnement? Probeer dan de programma-instellingen van Music Maker te openen. Daar zou een knop moeten zijn om de cache in de app-store te wissen. Dit maakt het abonnement vaak weer beschikbaar.
So, you own an active Loops Unlimited subscription? You can try to open the program settings of Music Maker. There should be a button to clean the in-app-store cache. This will often make the subscription available again.
@Peter-Joop Is er voor de zekerheid een ASIO-driver geselecteerd in de programma-instellingen van Music Maker? Zo niet, dan is er mogelijk geen livegeluid.
Just in case, is an ASIO driver selected in the Music Maker program settings? If not, there might be no live sound.
Ik heb geluid, de soundpools die ik zelf ooit gekocht heb doen het gewoon.. teveel problemen met het programma gehad al ik spaar door voor iets anders..
@Peter-Joop@Rob-deJong Helaas zijn je foutbeschrijvingen niet erg gedetailleerd. Het enige wat ik begrijp is dat je geen Soundpools kunt laden? Ze worden dus niet weergegeven in de Loops Manager? Het zou erg handig zijn als je screenshots kunt sturen.
Sadly, your error descriptions are not very detailed. The only thing I can understand is that you cannot load any Soundpools? So there are not shown in the Loops Manager? It would be very helpful if you can provide screenshots.
Dag Peter-Joop, ik ben al maanden met een andere moderator ( Bol ) bezig over mijn problemen, MM2025 loopt niet goed door en steeds heb ik andere problemen met de soundpools, we hebben ook al van alles geprobeerd ( zelfs mijn pc opnieuw geïnstalleerd en dus ook weer MM maar niets help ( overigens tot augustus werkte alles gewoon naar behoren ) en ik moest even mijn frustraties van de laatste maanden kwijt , sorry hiervoor
Nu de testversie 2026 gedownload maar deze maakt geen verbinding met de server
Ik denk dat ik maar stop met MM want mijn ergernissen lopen alleen maar op
Ha die Rob, een hoop gedoe idd en om nu het programma met knikkende knieën op te starten? Meestal deed hij het wel maar vaak problemen.. ik kijk het nog even aan.. jij ook succes ermee! Greetzz Peter
Hier zie je dat mijn unlimited loops staat aangevinkt als abbo maar er dus niets in mijn soundpool mappen staat en bij ‘alle loops’ krijg ik alleen hetgene wat ik aangeschaft heb..
@Peter-Joop Je foto's zijn zo wazig, ik zie niet veel. Ik zie dat de Soundpool Loops-lijst leeg lijkt? Je kunt veel betere screenshots maken met het Windows Knipprogramma (inbegrepen in Windows).
Your photos are so blurry, I cannot see much. I see that the Soundpool Loops list looks empty? You can create much better screenshots with the Windows Snipping Tool (it's included in Windows).
Dat klopt en geen idee hoe je een screenshot kan maken maar ik heb Magix zelf benaderd alleen dan moet je 2-4 dagen wachten.. nevermind bedankt voor je tijd en het meedenken! Greetzz Peter
@Peter-Joop Veel succes met het bereiken van hen. Ik probeer momenteel een reactie te krijgen op mijn supporttickets sinds 21 oktober. Tot nu toe geen reactie. Ik weet niet wat er momenteel gaande is bij hun klantenservice. Het lijkt erop dat er niemand is.
Good luck trying to reach out to them. I'm currently trying to get a response to my support tickets since October 21st. No response so far, yet. I'm not sure what's currently going on at their customer support. Looks to me like nobody is there.