Geïmporteerde videobeelden krijgen andere kleur

MagicMartin schreef op 07.05.2020 om 12:55 uur
  • Ik werk met grafische kaart Nvidia GTX1050 Ti OC, heb voldoende geheugen en ruimte; processor Intel Core i7-3770/3.40GHz.
  • Heb veel ervaring in filmbewerking maar wil nu overstappen van Pinnacle op Magix Vdl Premium. Daartoe deze maand een proefversie. Mijn videobeelden verkleuren allemaal gigantisch bij het importeren en zijn daarna niet meer bruikbaar want ik kan dit niet herstellen. Het heeft niet te maken met een door mij ingevoerd effect.
  • Wie kan mij helpen, want zo kan ik niets met Video deluxe.

Reacties

Bol schreef op 07.05.2020 om 14:17 uur

Hallo MagicMartin,

Welkom op het forum door en voor MAGIX gebruikers.

U schrijft: "Mijn videobeelden verkleuren allemaal gigantisch bij het importeren". Zijn uw beelden paarsachtig, zoals op de afbeelding? Als dat zo ik, klik op het hamburgertje link bovenaan (drie streepjes) en zet deze op "Standaard 2D"

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

MagicMartin schreef op 07.05.2020 om 14:55 uur

Hallo Rob, Hoe simpel is de wereld....! Inderdaad, de beelden waren paarsachtig. Ik heb al van alles geoefend in de testversie en dat ging prima, maar dit kon ik nergens vinden, dus ook niet in de handleiding of in de lijst met vragen.

Bedankt!

Bol schreef op 07.05.2020 om 17:55 uur

Hallo MagicMartin,

Klopt, uw probleem staat nergens goed en duidelijk omschreven. Alles is achteraf altijd simpel te noemen als je het weet. Maar goed nog een tip. Als u denkt, dat er iets niet klopt, ga dan naar: bestand / instellingen / programma-instellingen.....

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.05.2020, 18:18, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

MagicMartin schreef op 07.05.2020 om 20:09 uur

Bedankt Rob, ik ben blij met de vlotte en adequate hulp!

Bol schreef op 07.05.2020 om 20:12 uur

Succes👍👍👍

PC -1-

PC -2-