Gratis New Blue Elements 3 + Filter 5 bij Premium installeert niet

Ashley-Lock schreef op 11.07.2020 om 15:06 uur

Weet iemand waarom de gratis downloads niet werken, ik open deluxe dan vervolgens naar hulp en daarna ga ik naar code toevoegen.

Eenmaal dat gedaan, zie ik bij effecten steeds installeren van elements 3 en title 6 editor.

Dan download ik ze, krijg ik een scherm met 100% gedownload en geïnstalleerd op pc maar dan moeten ze vervolgens bij effecten tussen staan, echter staat er steeds weer downloaden. En dan scan je hem en geeft ie gaan 31 nieuwe items gevonden als je programma opnieuw opstart dan moet het erbij staan. Helaas steeds niet het geval.

Alles al geprobeerd, New Blue staat hij ook current dus ik weet niet meer wat ik moet doen.

Ook geeft hij steeds aan als ik hem opnieuw geopend hebt na installeren van deze gratis items dat mijn naam niet klopt ofzo. Ik snap er nu helemaal niets meer van.

Reacties

mi-bo schreef op 11.07.2020 om 15:34 uur

@Ashley-Lock

Beste Ashley,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Na het installeren van

is het hier allemaal terug te vinden onder effecten

terug te vinden

en de title zal hier staan

het product moet wel geactiveerd zijn voordat het kan worden bewerkt

Sc6

Michael

Bol schreef op 11.07.2020 om 17:29 uur

Hallo Ashley,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Zie: https://www.magix.info/nl/support/artikel/installatie-van-newblue-elements-overlay--450/

Het komt wel eens voor, dat de plug-ins nog niet direct zichtbaar zijn onder "effecten". Als dat zo is, klik dan op scannen.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 11.07.2020, 17:33, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-