Op 30 maart jl heb ik digitaal de versie Magix Videodeluxe 2021 binnen gehaald. Het programma werkt prima maar door een crash op mijn PC syteem heb ik het programma via Magix willen herinstaleren zonder resultaat. Tot op heden krijg ik de melding dat er een storing is en dat pas over een ???? tijd weer kan worden geprobeerd in te loggen . Is er iemand die hier ervaring mee heeft en tegen het zelfde probleem loopt ?
.....Tot op heden krijg ik de melding dat er een storing is en dat pas over een ???? tijd weer kan worden geprobeerd in te loggen.....
Het kan zijn, dat Magix Duitsland aan een van hun servers werken. Als u deze melding van Magix komt, dan zou het ik gewoon weer over ???? tijd proberen.
Succes,
Rob (moderator)
PS kunt u een afbeelding van deze melding uploaden naar dit forum
Vandaag de DVD versie binnen gekregen van Magix Video de luxe 2021.Tot mijn verbazing en ontzetting blijkt dat ik evenals de digitale versie dezelfde afbreking volgt na een gedeelte te hebben geinstaleerd .Daarna breekt het af met de volgende melding:
Install Logs
< WIX_DIR_Common_Documents >Magix/Common/Video Install / Video de Luxe /.
Wederom krijg ik na diverse pogingen deze melding , en van het Downloadcentrum alsmede mijn DVD .
Het lijkt er dus op dat hun servis eruit ligt en ik het diverse malen moet proberen .Wat wel mij bevreemd is op dat de gekochte DVD dezelfde foutmeldingen en of mededeling geeft. Deze DVD staat toch los van hun servis ?
Als u vanaf de DVD installeer, dan wordt er volgens mij ook gebruik gemaakt van de Magix servers. Zojuist, heb ik de downloadversie VDL 2021 vanaf de Magix server kunnen downloaden en kan deze eventueel installeren. (wat ik niet doe, omdat VDL goed is geïnstalleerd bij mij)
Groet, Rob
PS ik heb u gevraag om mij een afbeelding te uploaden van uw foutmelding.
Dit heb ik reeds geprobeerd maar met een negative resultaat.. Ik krijg de zelfde melding van De instalatie DVD en installatie van de online versie van de Magix site.
Controlled Folder acces (Windows Defender) zou hier wel eens dwars kunnen liggen. Dit kan je als volgt controleren:
- Ga naar instellingen (via het startmenu). - Kies Bijwerken en beveiliging -> Windows beveiliging -> Virus en bedreigingsbeveiliging - Klik op "Bescherming tegen ransomware beheren" (helemaal onderaan, naar beneden scrollen). - Kijk eens bij "Controlled folder access". Als dit aanstaat, zet het dan uit en probeer VDL opnieuw te installeren.