Hoe back-up en kan Video Deluxe 2026 ook VOB en BUP bestand verwerken?

Vissen schreef op 23.07.2025 om 11:28 uur

Geachte heer, mevrouw,

Is het mogelijk om een back-up te maken van je Video programma - bijvoorbeeld voor wanneer je een nieuwe pc gekocht hebt?

Ik gebruik nu Video Deluxe 2025 Premium; wanneer ik deze laadt op een andere Windows pc, krijg ik dan alle effecten en sjablonen die ik bij Magix gekocht heb, ook op deze pc of moet ik eerst een Back-up maken en zo ja, hoe doe ik dat?

Kan Video Deluxe 2026 Premium ook VOB en BUP type bestanden verwerken, net zoals bij Magix Video Deluxe 2025 Premium?

Alvast bedankt voor je hulp!

Met vriendelijke groet,

Erwin Dijkman

Reacties

Bol schreef op 23.07.2025 om 13:51 uur

@Vissen

Hallo Erwin,

.....Is het mogelijk om een back-up te maken van je Video programma - bijvoorbeeld voor wanneer je een nieuwe pc gekocht hebt....

Van het hoofdprogramma Video Deluxe 2026 is het niet nodig om een back-up te maken. U kunt deze te alle tijden weer op een andere computer installeren d.m.v. het installatieprogramma, dat u kunt downloaden vanuit uw Magix account. Met de aanschaf van Video Deluxe 2026 hebt u de beschikking over twee licenties. Zie: Waar kan ik mijn serienummer en het installatieprogramma vinden? Ik raad u wel aan om van al uw MVP projectbestanden een kopie te maken, want deze kunnen verloren gaan bij een installatie of een herinstallatie. Zelf sla ik altijd mijn MVP projectbestanden op in map waar ik ook mijn filmfragmenten, foto's, audiobestanden etc.. heb staan.

....Ik gebruik nu Video Deluxe 2025 Premium; wanneer ik deze laadt op een andere Windows pc, krijg ik dan alle effecten en sjablonen die ik bij Magix gekocht heb, ook op deze pc of moet ik eerst een Back-up maken en zo ja, hoe doe ik dat?.....

Hier geld ook, dat u geen Back-ups hoeft te maken, bij een installatie worden deze weer gedownload vanaf de Magix Server. Bezoek ook eens deze website: Producer Planet - The online store for audio & video content (inloggen met uw Magix Account). Hier staan onder My Products al uw gekochte en/of verkregen programma's.

.....Kan Video Deluxe 2026 Premium ook VOB en BUP type bestanden verwerken, net zoals bij Magix Video Deluxe 2025 Premium?...

Het antwoord hierop is volmondig "JA"

Mocht u nog vragen hebben, laat het mij gerust weten.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 23.07.2025, 14:27, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-