Reacties

Bol schreef op 04.10.2025 om 13:21 uur

@CNH-vanDijck

Hallo Kunci,

Hiervandaan kan ik niet zien of beoordelen wat u met de lijst met opnamen bedoeld? Is dit de Map op uw harde schijf? Als dat zo is doe dan het volgende:

• Sluit VDL2025 af.
  • Ga naar de map op uw harde schijf waar de dubbele opnames (bestanden) instaan
  • Als het goed is kunt met de "Delete toets" de dubbele bestanden verwijderen.

Als u dit nog niet lukt, upload dan een afbeelding hiernaar toe.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

CNH-vanDijck schreef op 04.10.2025 om 14:27 uur

Sorry voor mijn onduidelijkheid.

Ik bedoelde het volgende:

Als ik het Magix programma heb ingeladen dan zie ik aan de rechterkant OF in aparte plaatjes, OF in de vorm van nummers in een "lijst" de door mij gemaakte opnamen.

Dààr staan dubbele opnames bij waarvan er één voorzien is van het cijfertje "2' tussen haakjes.

Bol schreef op 04.10.2025 om 16:33 uur

@CNH-vanDijck

Hallo Kunci,

Persoonlijk zou ik achter uw PC moeten zitten om te zien wat u bedoeld en waar bij het bij u fout gaat. Voor mij is dit de eerste keer, dat ik zo'n vraag krijg. Maar goed, we gaan u toch proberen te helpen.

U ziet uw dubbele bestanden in Mediapool staan? Klopt dit?

Bovenin ziet u een verwijzing staan, die verwijst naar de map op uw harde schijf. Ga naar deze map en kijk of u ze hiervan kan verwijderen. Sluit wel VDL2025 eerst af.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 04.10.2025, 16:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-