Mag ik vragen van iemand weet een verzending van Duitsland naar België duurt aub? Op de site staat 1 tot 2 dagen, volgens jun mail 2 tot 3 dagen. Is vandaag al 6 dagen. Moet ik me ongerust maken of is dit normaal?
U kunt het programma Magix Video Saver! installeren d.m.v. de link die staat in de opdrachtbevestigingsmails. Het serienummer staat als goed is ook hier in vermeld. Zo niet ga naar Mijn Account / Mijn produkten
De Magix USB video omzetter wordt u dan binnen 14 dagen na aankoop toegezonden. Wilt u meer meer weten over deze zending, stuur een mailtje naar infoservice@magix.net vermeld hierin uw bestelnummer eindigend op xxxxxxxMXC. Dit bestelnummer kunt ook vinden in de opdrachtbevestigingsmail.
Het zou best kunnen, dat Magix Duitsland de procedure hebt gewijzigd. Nog een vraagje. Hebt u de aankoop gedaan met het emailadres waarmee u hier inlogt?
Bedankt voor uw terugkoppeling. Wanneer u na 28 mei nog niets hebt ontvangen, neem dan weer contact op met Magix Duitsland door uw mail met ticketnummer te replyen.