en ja hoor, het is weer zover...weer gelazer na een update. Nu werkt de (reeds vorig jaar aangekochte) HVEC codes niet meer. Ik zie de (lege)file, hoor wel geluid, maar geeft zwart beeld. Ik ben bezig met een film te maken als bijdrage voor een bruiloft. Tot gisteravond mee gewerkt, vanmorgen een update gehad (nu versie 20.0.1.65) en bij het laden van het project werkt de HVEC codes dus niet meer. Ook al mijn aangekochte andere pakketen moest ik opnieuw installeren, maar ik kan nergens mijn codes (terug)zien. Invullen van serienummer is niet mogelijk, sterker nog, de aangekochte codes staat niet tussen mijn lijst in mijn account. Serienummer wordt niet herkent, en kan deze ook niet meer vinden in de shop.
Geprobeerd een nieuw project aan te maken en er gelijk een iPhone video aan toe te voegen, maar ik krijg ook geen melding dat de HVEC codes ontbreekt. Anders had ik deze (opnieuw) kunnen activeren.
Heeft iemand een idee hoe ik deze opnieuw kan activeren of aankopen? Gezien de tijdsdruk en dat de klantenservies van Magix helemaal niks voorstelt, wend ik me tot het forum. Wellicht zijn er medestrijders die dit zelfde probleem hebben of hebben of hebben gehad.
Het spijt me om te moeten zeggen, maar ben vorig jaar overgestapt (puur vanwege de extra effecten en snelle processing) van Pinnacle Studio naar Magix, maar heb daar alle dagen spijt van gehad! Ik zit helaas nu te diep in Magix, vanwege de aankoop van de pakketten, maar als ik het terug kon draaien...