HVEC codes werkt niet meer na update versie 20.0.1.65

Neirinck schreef op 29.08.2020 om 12:14 uur

en ja hoor, het is weer zover...weer gelazer na een update. Nu werkt de (reeds vorig jaar aangekochte) HVEC codes niet meer. Ik zie de (lege)file, hoor wel geluid, maar geeft zwart beeld. Ik ben bezig met een film te maken als bijdrage voor een bruiloft. Tot gisteravond mee gewerkt, vanmorgen een update gehad (nu versie 20.0.1.65) en bij het laden van het project werkt de HVEC codes dus niet meer. Ook al mijn aangekochte andere pakketen moest ik opnieuw installeren, maar ik kan nergens mijn codes (terug)zien. Invullen van serienummer is niet mogelijk, sterker nog, de aangekochte codes staat niet tussen mijn lijst in mijn account. Serienummer wordt niet herkent, en kan deze ook niet meer vinden in de shop.

Geprobeerd een nieuw project aan te maken en er gelijk een iPhone video aan toe te voegen, maar ik krijg ook geen melding dat de HVEC codes ontbreekt. Anders had ik deze (opnieuw) kunnen activeren.

Heeft iemand een idee hoe ik deze opnieuw kan activeren of aankopen? Gezien de tijdsdruk en dat de klantenservies van Magix helemaal niks voorstelt, wend ik me tot het forum. Wellicht zijn er medestrijders die dit zelfde probleem hebben of hebben of hebben gehad.

Het spijt me om te moeten zeggen, maar ben vorig jaar overgestapt (puur vanwege de extra effecten en snelle processing) van Pinnacle Studio naar Magix, maar heb daar alle dagen spijt van gehad! Ik zit helaas nu te diep in Magix, vanwege de aankoop van de pakketten, maar als ik het terug kon draaien...

Reacties

Bol schreef op 29.08.2020 om 13:53 uur

Hallo Neirinck,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers

Misschien los deze link uw probleem op. https://www.magix.info/nl/forum/update-naar-20-0-1-65--1252294/

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Neirinck schreef op 29.08.2020 om 16:21 uur

Beste Rob,

Dat is inderdaad het probleem. Dank voor de oplossing! Ik ging misschien wel wat kort door de bocht, maar heb het idee dat Magix te uitgebreid (voor mij) is i.t.t. Pinnacle, waar ik tot voor kort mee werkt en me redelijk kon redden. En eerlijkheid gebied me te zeggen dat Magix vloeiender loopt, de reden waarvoor ik destijds ben overgestapt.

Zo heb ik ook nog een tegoed van 5 in de shop staan, maar kan deze niet inwisselen. Daar misschien ook nog een tip/link voor?

nogmaals dank!

mvrg. Jan

Bol schreef op 31.08.2020 om 16:36 uur

Hallo Jan,

Magix Video Deluxe en Pinnacle zijn inderdaad twee geheel verschillende pakketten.

Hoe wissel ik een tegoed bon in:

• Niet alles wat in de shop staat is met een tegoed in te wisselen. Het is voor mij ook steeds zoeken in de shop die wel met een tegoed is in te wisselen.
  • of

Succes,

Rob
Moderator / Forumlid

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-