ik heb het programma magix video deluxe plus en heb sinds vandaag een

william.muylle schreef op 08.07.2020 om 14:45 uur

ik heb het programma magix video deluxe plus (P3-67807-xxxxx-xxxxx--xxxxx-xxxxx-xxxxx) en heb sinds vandaag een probleem , bij het afspelen van  een film alvorens de muziek erop te zetten enz krijg ik de beelden sckokkend in het scherm links bovenaan en blijft de "vertikale" rode streep in de onderste balk die normaal verschuift per fragment gewoon staan - deze beweegt niet meer naar rechts tijdens het afspelen ...hier iemand ervaring mee ? Dank bij voorbaat

Serie nummer verwijderd door Michael (Moderator) I.v.m evt misbruik

Reacties

mi-bo schreef op 08.07.2020 om 15:15 uur

@william.muylle

Beste William,

niet wetend over welke versie van MAGIX vdl Plus U schrijft,

antwoord 1:kijk hoe de bliksem icoontje staat

antwoord 2: zet in de arranger een vinkje bij werking Spatiebalk

Sc6

M.vr.gr

Michael

william.muylle schreef op 08.07.2020 om 16:03 uur

hartelijk dank voor de reactie - ik probeerde allerhande mogelijkheden bij het bliksem icoontje alsook het aanvinken van "werking spatiebalk" maar niets veranderde ... het rare is dat ik met deze film al een paar dagen bezig ben (een uurtje per dag ) en dat dit plots vandaag zich voordoet en hiervoor niet ...

mi-bo schreef op 08.07.2020 om 16:11 uur

@william.muylle

Beste William.

Dank voor Uw feedback.

Hoe slaat U het project op.

Is dat via opslaan(wordt alles elke keer overschreven ) of via opslaan in/als

In het laatste geval kunt U stappen terug gaan. .dit is ook mogelijk via backup optie via bestand misschien kunt U iets terug naar een van de eerdere opgeslagen(tijd) backups.

Sc6

M.vr.gr

Michael

william.muylle schreef op 09.07.2020 om 08:40 uur

Beste Michael. Hartelijk dank voor je reactie ! Ik sla gewoon op via "project opslaan" alvorens af te sluiten - ik doe dat al jaren op die manier :-)

Voor mijn probleem heb ik ondertussen een oplossing gevonden - ik las in één van jullie oude reacties op het "forum" dat een "herstelpunt" maken op je pc kan helpen en dus maakte ik een herstelpunt naar 5 juli en zie , het werkt weer normaal ... ik veronderstel dat één of andere automatische update (welke nu wel weg zal zijn ) het Magix programma heeft beinvloed !!

Groetjes

William

mi-bo schreef op 09.07.2020 om 09:54 uur

@william.muylle

Beste william.

Dank voor Uw Feedback,

Via help online actualiseren kunt U kijken of het product wel of geen update heeft.

Ja wat betreft monteren en opslaan,

Als U wilt gaan veranderen is het beste aan te leren.

Maak een map aan.

te beginnen bij het begin, zet in project folder de aangemaakte map, klik op project aanmaken

,zet een project op de tijdlijn, ga naar bestand, opslaan in/als ga naar de aangemaakt map en begin met 00001, en dat nog een keer maar dan 00002.

Nu gaat U monteren ( Editten ) na een stukje wat goed is maak in de map dan 00003 aan enz, enz, bij afsluiten de laatste nummer, start U het MAGIX vdl programma weer op dan het laatste nummer aanklikken om verder te gaan, is er een storing of iets fout gegaan ga naar de map en haal de 0000 nummer die goed was weer naar de tijdlijn en U kunt verder,U kunt altijd nu stappen terug, als U naar opslaan gaat wordt alles overschreven.

heel veel plezier met Uw mooie hobby, monteren met MAGIX vdl.

M.vr.gr

Michael

Kees-Haremaker schreef op 09.07.2020 om 13:46 uur

Beste William, na het instellen van je projectfolder is het van belang om alle (hulp)bestanden in diezelfde projectmap te plaatsen kan je met de letter 'Y' op je toetsenbord het volgende projectinstellingen oproepen klik dan op de tab MAP dit is de tweede tabblad en dan kan je de verschillende instellingen doen
Vooral is van belang dat je daarmee alles rubriceerd op je HD.
De regels Downloads en Audio- Video-editor kan je zo laten staan
De regels waar ik een zwart veld heb gemeekt daar kan je je eigen mappen binnen je projectmap maken

Mvg Kees