in de filmband niet meer te zien welke overgang ik heb gebruikt

erica-v schreef op 28.11.2025 om 11:20 uur

videodeluxe 2024 eerder zag ik tijdens het monteren van beeldmateriaal de overgang die ik ingevoegd had. kennelijk heb ik iets gedaan waardoor ik dat kleine blokje met informatie kwijt ben. ik zie nu alleen twee over elkaar geschoven frames. hoop dat ik duidelijk ben...

Reacties

Bol schreef op 28.11.2025 om 15:07 uur

@erica-v

Hallo Erica,

Ik krijg het vermoeden, dat u uw filmfragment (nog) niet hebt geactiveerd. Wanneer u deze geactiveerd hebt (geel) dan ziet u weer het kleine blokje waar u het over hebt. Zie filmpje

Heb u nog vragen dan verneem ik dat wel van u.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

erica-v schreef op 28.11.2025 om 19:08 uur

ik ben bang dat dit het niet is. ik moet er wel bijzeggen dat ik in de BAK1 BAK0 werk. ik voeg een filmpje toe waarbij je kunt zien dat bepaalde functies niet op te roepen zijn.

Bedankt voor je snelle reactie, groeten Erica

Bol schreef op 29.11.2025 om 13:18 uur

@erica-v

Hallo Erica,

U hebt nog niet expliciet aangegeven met welke Video Deluxe versie u nu werkt? Maar als u uw VDL2026 versie opstart en dan twee filmfragmenten op de tijdlijn zet en daar dan een overgang plaatst, wat is dan het resultaat?

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-