In Foto's op CD&DVD 10 deLuxe werkt ANIMATIE REISROUTE niet.

geert10 schreef op 11.08.2011 om 12:27 uur

Na maandenlang de adviezen van magix gevolgd te hebben werkt ANIMATIE REISROUTE nog steeds niet. Er wordt geen videobestand gemaakt.  Vooruitgang: met de laatste update vindt nu geen programmacrash meer plaats.

Volgens Magix zou (na maanden) het probleem bekend zijn, en in duitsland opgelost, maat de gedownloade en geïnstalleerde duitse trialversie gaf hetzelfde probleem.

Inmiddels heeft Magix het "Ticket" gesloten, en zou ik moeten gaan betalen voor een nieuw ticket voor technische ondersteunung, hoezo garantie? De helpdesk is nooit bereikbaar.

Wie weet raad? Bij voorbaat dank.

Reacties

mi-bo schreef op 12.08.2011 om 20:39 uur

Beste de reisroute animatie werkt perfect in versie 10, u heeft hier al eerder over geschreven, als wij ons niet vergissen.

met welk Win systeem werkt U.

met welke internet provisor werkt u.

heeft u quicktime player op uw PC staan, heeft u Flash player op uw Pc staan.

bent U online als u reisroute animatie gaat maken.

Als u een route heeft aangegeven tussen Rotterdam en Amsterdam , dan geeft u aan of er een voertuig moet worden geactiveerd, dan gaat u naar opslaan als video dan wordt het project berekend en wordt aangegeven waar het wordt opgeslagen en kunt u het gebruiken.

het is mogelijk dat uw antivirus te zwaar staat afgesteld en dan gaat het ook niet werken,

succes.

geert10 schreef op 13.08.2011 om 14:37 uur

Beste Mi-bo, dank dat u nogmaals reageerde.

Ik werk met Windows Vista; internet provider is ICT Concepts. Quicktime en Flash player zijn geïnstalleerd. Ik ben steeds on-line.

Op uw suggestie heb ik animatie reisroute nog eens geprobeerd na uitschakeling van firewall en virusbeveiliging, maar dat mocht helaas ook niet baten: er wordt geen videobestand gemaakt en dus ook niet opgeslagen. Wel de foto van de kaart (jpg-bestand) met de doelen.

Dank voor het meedenken, en als u nog iets kunt bedenken hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet, Geert Weier