Reacties

mi-bo schreef op 23.03.2020 om 15:00 uur

@Hai-Kerren

Beste Hai.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum

Als U het programma gaat installeren krijgt U een optie standaard (wordt op de C schijf gezet).optie aanpassen dan kunt U het zoals de vraag is het op de D schijf worden geïnstalleerd.

De Files die nodig zijn voorbesturing (Windows) wordt automatisch op de C schijf gezet.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Hai-Kerren schreef op 23.03.2020 om 15:40 uur

Beste Michael,

De optie heb ik niet gezien. Wat is het advies C: deïnstalleren en opnieuw beginnen?

Groeten

Hai

mi-bo schreef op 23.03.2020 om 15:55 uur

@Hai-Kerren

Beste Hai.

Ja déinstalleren en opnieuw weer installeren en dan wel goed opletten het is meestal na installationmanager, dan wordt begin gemaakt van installatie en dan komt de vraag.

Sc6

Michael

EdwinR schreef op 03.06.2020 om 16:03 uur

Het is inderdaad niet echt duidelijk. Vlak na taal keuze heb je een optie (link) om standaard instellingen te wijzigen. Als je doorklikt krijg je een scherm waar je andere locatie kunt opgeven. Je kunt dan ook nog op programma onderdeel (naam) klikken en dan krijg je een pulldown menu waar in mogelijke andere programma onderdelen staan die je ook op een andere locatie dan C: kun installeren. Die zie je in eerste instantie niet op je scherm.

mi-bo schreef op 03.06.2020 om 16:37 uur

@EdwinR

Beste Erwin

lees deze Tutorial eens ipv MFS dan MVDL

" Als je doorklikt krijg je een scherm waar je andere locatie kunt opgeven."dit stukje komt er ook in voor

https://www.magix.info/nl/tutorials/hoe-kan-ik-mijn-programma-op-een-andere-schijf-installeren--1231738/

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

EdwinR schreef op 03.06.2020 om 22:17 uur

Hi Michael, bij mij ging het wel in 1x goed, maar ik kan mij voorstellen dat je hier gemakkelijk over heen klikt.

mi-bo schreef op 03.06.2020 om 23:08 uur

@EdwinR

Beste Edwin.

Goed bericht dat het installeren van MAGIX vdl 2020 Prem zonder problemen is gegaan.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX product.

Sc6.

Met vriendelijke groet,

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m met verbeteren van naam.