Reacties

Bol schreef op 05.10.2020 om 14:45 uur

Hallo Adri,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

U schrijft, dat de upgrade van VDL 2020 naar VDL 2021 geslaagd is. Waaruit blijkt het, dat uw installatie is mislukt? Inderdaad, de snelkoppeling van VDL 2020 wordt vervangen voor een andere.

Misschien kan u het zo opstarten.

Als u nu VDL 2021 nu wel kunt opstarten, vergeet niet om te gaan naar: Hulp / Extra inhoud installeren.

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 05.10.2020, 14:48, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Adri-Timmer schreef op 05.10.2020 om 20:45 uur

Bedankt voor de reactie,

helaas ook met het startmenu kan ik niet opstarten.

Adri-Timmer schreef op 05.10.2020 om 20:47 uur

ik denk dat de installatie halfweg is onderbroken.

Bol schreef op 05.10.2020 om 23:19 uur

Hallo Adri,

Persoonlijk, kan ik hiervandaan niet zien of zeggen, waar het bij u fout is gegaan tijdens het upgraden c.q. installeren. Daarom is mijn advies, verwijder VDL 2020 / 2021 en installeer VDL 2021 geheel opnieuw.

Probeer het eens op deze manier:

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.10.2020, 08:41, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Certo schreef op 07.10.2020 om 07:06 uur

Zelfde probleem hier. Upgrade bestand gedownload. Tijdens de installatie wordt de installatie afgebroken. Resultaat, de vorige versie is verwijderd van de pc alsmede de snelkoppeling. Kan weer van voren af aan beginnen. Goed bezig Magix!

Bol schreef op 07.10.2020 om 08:56 uur

Hallo Certo (Marc),

Allereerst deze opmerking. Dit forum is voor en door Magix gebruikers en staat geheel los van Magix Support. Het beste kunt u uw probleem en frustratie voorleggen aan Magix Support. Wij als forumleden hebben daar helaas geen invloed op.

Succes,

Rob (moderator / forumlid)

PC -1-

PC -2-