Reacties

Bol schreef op 03.06.2025 om 15:55 uur

@peter-tentije

Hallo Peter,

Waarom zou u dat willen? Maar het is mogelijk om VDL2025 premium op een ander schijf te installeren.

Doe het volgende:

• als VDL2025 reeds op C:\ schijf is geïnstalleerd moet u deze eerst verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Zie: Video deluxe opnieuw installeren
  • na verwijdering installeer VDL2025 op de gebruikelijke manier.
  • ga naar: MAGIX Service Center – Login naar eigen account.
  • ga naar: Mijn Account / Mijn Producten en ga naar: Video Deluxe 2025 premium
  • download hiervandaan het installatieprogramma en kopieer uw P3-serienummer.
  • Meldt u af bij Magix Service Center
  • ga naar de downloadmap en installeer met Videodeluxe2025premium_dlm_xxx.exe het programma.
  • kies de installatietaal en klik op OK
  • haal het vinkje weg bij: Ja, ik wil graag extra Magix-software gratis installeren
  • klik nu op Standaardinstellingen wijzigen / Doelpaden kiezen.
  • klik op OK
  • Als u op Geheugengebruik laten zien klikt dan kunt het vereiste schijfruimte voor de installatie zien.
  • klik op sluiten en dan op OK en klik op Akkoord gaan Installeren
  • nu wordt Video Deluxe geïnstalleerd.
  • activeer en registreer Video Deluxe
  • Start Video Deluxe op en klik op OK of later?
  • Klik op "Y"
  • ga naar het tabblad Map. U kunt hier ook meerder map locaties naar eigen inzicht wijzigen.

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 03.06.2025, 16:24, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

peter-tentije schreef op 04.06.2025 om 10:13 uur

Bedankt MAGIX Community-team .

het is gelukt daardoor hou ik meer ruimte op de C: schijf.

groet

Peter

Bol schreef op 04.06.2025 om 11:12 uur

@peter-tentije

Hallo Peter,

Het doet mij deugd om te vernemen, dat het gelukt is om VDL2025 premium op een andere schijf te zetten en meer ruimte op de C:\ schijf hebt gekregen. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-