installeren op een andere schijf. peter-tentije schreef op 03.06.2025 om 14:42 uur Is het mogelijk om Magix video de luxe premium 2025 op een andere schijf te installeren als de root schijf. windoes 11 Terug naar de post
Reacties Bol schreef op 03.06.2025 om 15:55 uur @peter-tentije Hallo Peter, Waarom zou u dat willen? Maar het is mogelijk om VDL2025 premium op een ander schijf te installeren. Doe het volgende: als VDL2025 reeds op C:\ schijf is geïnstalleerd moet u deze eerst verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Zie: Video deluxe opnieuw installeren na verwijdering installeer VDL2025 op de gebruikelijke manier. ga naar: MAGIX Service Center – Login naar eigen account. ga naar: Mijn Account / Mijn Producten en ga naar: Video Deluxe 2025 premium download hiervandaan het installatieprogramma en kopieer uw P3-serienummer. Meldt u af bij Magix Service Center ga naar de downloadmap en installeer met Videodeluxe2025premium_dlm_xxx.exe het programma. kies de installatietaal en klik op OK haal het vinkje weg bij: Ja, ik wil graag extra Magix-software gratis installeren klik nu op Standaardinstellingen wijzigen / Doelpaden kiezen. klik op OK Als u op Geheugengebruik laten zien klikt dan kunt het vereiste schijfruimte voor de installatie zien. klik op sluiten en dan op OK en klik op Akkoord gaan Installeren nu wordt Video Deluxe geïnstalleerd. activeer en registreer Video Deluxe Start Video Deluxe op en klik op OK of later? Klik op "Y" ga naar het tabblad Map. U kunt hier ook meerder map locaties naar eigen inzicht wijzigen. Succes, Rob (forum moderator) peter-tentije schreef op 04.06.2025 om 10:13 uur Bedankt MAGIX Community-team . het is gelukt daardoor hou ik meer ruimte op de C: schijf. groet Peter Bol schreef op 04.06.2025 om 11:12 uur @peter-tentije Hallo Peter, Het doet mij deugd om te vernemen, dat het gelukt is om VDL2025 premium op een andere schijf te zetten en meer ruimte op de C:\ schijf hebt gekregen. Bedankt👍 voor uw terugkoppeling. Met vriendelijke groet, Rob (forum moderator) 1