Intro en outro

FJW schreef op 07.09.2025 om 22:51 uur

Geacht forum.

Video de luxe premium 2025

Ik zal wel iets verkeerd doen maar ik kan de intro en outro's niet meer vinden. Bij effecten / designeffecten / intro's en outro's gebeurd er niets. Ik wil graag een intro en outro gebruiken bij mijn video. In de vorige versie van magix kon ik het vinden maar nu niet. wie kan mij helpen.

Reacties

Bol schreef op 07.09.2025 om 23:22 uur

@FJW

Hallo Fred,

.....Bij effecten / designeffecten / Intro's en Outro's gebeurd er niets......

U zult daar de Intro's- en Outro's niet vinden. De Intro's- en Outro's staan onder Sjablonen/Intro-/outro-animaties

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

FJW schreef op 08.09.2025 om 12:42 uur

Rob bedankt voor je reactie, maar wat je op je screenshot laat zien kom ik allemaal niet tegen.

m.vr.gr.Fred W

Bol schreef op 08.09.2025 om 15:46 uur

@FJW

Hallo Fred,

• Ga eens naar: Hulp / Extra inhoud installeren
  • Is daar alles aangevinkt

Groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-