Reacties

Voormalige gebruiker schreef op 01.10.2014 om 11:52 uur

Beste Luc,

Zelf heb nog nooit een flimsjabloon gedowndload. Deze vraag kan je het besten, rechtsstreeks via een ticket, kunnen stellen bij MAGIX. Wel heb ik dit op het internet voor je gevonden. http://www.solvusoft.com/nl/file-extensions/file-extension-mtp/

succes,

Rob

lucky_me schreef op 02.10.2014 om 20:06 uur

Halo

ik meen te weten dat je de premium versie nodig hebt om te werken met filmsjablonen, dat zou dus nooit lukken.

mvg

Luc

Voormalige gebruiker schreef op 03.10.2014 om 09:30 uur

Hallo,

Een aanvulling op Lucky Me.

De filmsjablonen worden standaard meegeleverd in VDL plus en VDL 2015 premium. zie foto.

Succes,

Rob.

PS. ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd. Heb hier nog geen antwoord op gehad.

luc.janssens schreef op 03.10.2014 om 10:15 uur

Hallo,

De filmsjablonen worden standaard meegeleverd in VDL plus en VDL 2015 premium. zie foto.

Succes,

Rob.

PS. ik heb je een persoonlijk bericht gestuurd. Heb hier nog geen antwoord op gehad.

Hallo Rob,

Sorry, had nog niet gekeken naar mijn berichten, dit is allemaal nog wat nieuw voor mij!

Ondertussen heb ik het bestand toch kunnen openen, het is raar hoor!!

Ik heb dus het bestand gedownload als mtp bestand op CATOOH (kijk maar eens op de website), nu zeggen ze bij magix dat ik er dubbel moest op klikken, en dat ging dus niet! Na veel denken....

Nu heb ik zelf het bestand uitgepakt met een zip progamma, toen kreeg ik een map met daarin het filmsjabloon met een MSI extensie en die lade hij wil in Magix Video De Luxe 2015.

Dus op het gedownloade bestand klikken met rechtermuisklik en daar het bestand uitpakken (Extract here), dan zie je de map staan met het msi bestandje en deze kan je daar dan  openen in de mediapool van je progamma. Amaaaaaaaai. Oef toch gelukt he.

Het gaat dus wel in Video de luxe 2015 !!!

Alvast bedankt,

Grtjs Luc

Voormalige gebruiker schreef op 03.10.2014 om 11:19 uur

Hallo,

Succes,

Rob.

Hallo Rob,

Sorry, had nog niet gekeken naar mijn berichten, dit is allemaal nog wat nieuw voor mij!

Ik heb dus het bestand gedownload als mtp bestand op CATOOH (kijk maar eens op de website), nu zeggen ze bij magix dat ik er dubbel moest op klikken, en dat ging dus niet! Na veel denken....

Nu heb ik zelf het bestand uitgepakt met een zip progamma, toen kreeg ik een map met daarin het filmsjabloon met een MSI extensie en die lade hij wil in Magix Video De Luxe 2015.

Dus op het gedownloade bestand klikken met rechtermuisklik en daar het bestand uitpakken (Extract here), dan zie je de map staan met het msi bestandje en deze kan je daar dan  openen in de mediapool van je progamma. Amaaaaaaaai. Oef toch gelukt he.

Alvast bedankt,

Grtjs Luc

Hallo,

Succes,

Rob.

Hallo Rob,

Alvast bedankt,

Grtjs Luc

Hallo Luc,

Fijn om te horen dat je zelf de oplossing heeft gevonden. Zelf zat ik hier ook aan te denken. Volgens is de extentie MIS en geen MSI. Ik denk dat dit een schrijf- typefout is!

Veel plezier met het maken van films,

Gr.

Rob