Klacht indienen

nlemaire2 schreef op 05.01.2026 om 15:42 uur

Goedemiddag,

Ik heb het programma  music maker premium 2026 op 3-07-2025 verwijderd daar het niet goed werkte. Veel te traag.

Magix heeft mij destijds gemeld dat u na de nodige info van mij te hebben ontvangen niets heeft kunnen vinden waardoor het niet werkte.

Zij hebben mij dus niet verder kunnen helpen. 

Wel terugbetaald.

De 2025 versie had ik nog en deze voldoet prima maar alleen wanneer ik het programma via administrator opstart.

Nu wilde ik de gratis versie uitproberen om nog een poging te wagen en heb u gemeld dat het deze versie wel kan worden gedownload maar niet kan starten omdat er een onjuist registratienummer zou zijn gebruikt. Dat vind ik vreemd wanneer u een gratis demo voorsteld.

Op 21-12-2025 heb ik u een mail gestuurd maar krijg verder geen reactie.

Vandaag verzocht om de vraag opnieuw te stellen en hierbij doe ik dat.

Via http://support.magix.net is het niet mogelijk om een ticket aan te maken. (reden: mijn vraag staat er niet bij)

Magix sales reageert alleen elke keer met een standaard gegenereerde tekst en wil mij een ticket laten aanmaken. Dit blijkt helaas niet mogelijk. Dit is een automatisch aangemaakt bericht.
Uw e-mail kon helaas niet aan de juiste afdeling worden toegewezen.
Meer informatie, en de mogelijkheid een nieuw Ticket aan te maken, vindt u hier:
https://support2.magix.com/customer/nl/node/216613

Heeft iemand een juiste ingang om magix een passend antwoord te ontfutselen?

Reacties

SP. schreef op 05.01.2026 om 16:58 uur

@nlemaire2 Normaal gesproken zou de demoversie van Music Maker 2026 je om een serienummer moeten vragen om de software te ontgrendelen, of je de optie moeten geven om een gratis proefperiode te starten. Je moet dan je e-mailadres invoeren. Na enige tijd ontvang je een proefserienummer waarmee je de software 30 dagen kunt gebruiken. Uit je bericht kon ik niet opmaken of je dat al geprobeerd hebt. Je kunt geen willekeurig serienummer invoeren, het moet een proefserienummer zijn.

Generally, if you run the Music Maker 2026 demo version, it should ask you for a serial number to unlock it or should give you an option to start a free trial. You then need to enter your e-mail address. After some time, you should receive a trial serial number to unlock the software for 30 days. From reading your post I couldn't determine if you tried that. You cannot enter an arbitrary serial number, it has to be a trial serial number.