magix cd&DVD 9 geinstalleerd en serienummer geregistreerd op internet.
Lukt me niet programma op te starten. Ben er al 4 uur mee aan het werk en zeer onvriendelijk programma. Heeft me bij het installeren niet gevraagd naar serienummer? Help
Ik denk dat het installeren wel maar het registreren/activeren niet gelukt is. Daarom werkt je programma niet goed. Na installatie komt de vraag of je met internet verbonden bent en wordt je als je dat met ja kan worden beantwoorden verder door het werkend maken van je programma geleid.
Ben benieuwd of de werkwijze van bobbiaan je verder geholpen heeft. Heb het zelfde probleem. Begin augustus 2010 programma gekocht, installatie lijkt goed te verlopen. Probleem iat never nooit om een serialno. wordt gevraagd, Ook ik heb mij geregistreerd via online. Inmiddels wacht ik al 4 dagen op antwoord van het 'support'-team. Ook ingestuurd een systeemscan voor verdere ondersteuning. Zoals gezegd, tot op heden geen nieuws. Hoop op meer reactie via dit medium.
Ik heb uiteindelijk een uitleg van het support team gekregen, waarbij je allerhande activiteiten in het hart van de computer moest gaan uitvoeren (2 pagina's), en wat het probleem dan mogelijk zou oplossen.