Magix Foto's op CD & DVD 7 onder Windows 7 is niet te installeren.

GThuis schreef op 20.09.2010 om 12:57 uur

Vanaf febr. 2009 gebruik ik Magix Foto's op CD & DVD 7. Onlangs heb ik Windows 7 op mijn PC geïnstalleerd en nu blijkt dat Magix Foto's op CD & DVD 7 daaronder niet meer geïnstalleerd kan worden. Is er een alternatief zonder meteen een nieuwe versie van Magix Foto's op CD & DVD te moeten kopen ?

Reacties

bobbiaan schreef op 20.09.2010 om 16:33 uur

Beste........,

Deze vraag moet je naar de Magix helpdesk sturen. Op deze site zijn het Magix gebruikers die elkaar helpen. Maar wat ik ervan denk te weten is, dat je een nieuw programma moet kopen, met het nieuwe besturingsprogramma Windows 7 op je PC.

Heb je het programma geheel geoptimaliseerd tot dit moment ? Je bent geregistreerd en kan dus updates, als die er zijn, downloaden en installeren.

Mvg

Bobbiaan

GThuis schreef op 22.09.2010 om 10:22 uur

Daar ik nog geen bruikbaar antwoord had ontvangen, ben ik gaan zoeken naar soortgelijke problemen.

Ik kwam van ene Leontien hetvolgende antwoord tegen. Dit heb ik geprobeerd en het werkt voortreffelijk.

DANK!!

Installeer het programma als volgt onder Windows 7:

- Ga met Windows Verkenner naar de installatie CD/DVD
- Rechtsklik op de setup.exe
- Kies Eigenschappen
- Kies tabblad compatibiliteit
- "Programma in compatibiliteitsmodus uitvoeren" aanvinken
- In de verschijnende drop down lijst Vista  SP2 uitkiezen

Vervolgens installatie uitvoeren (dus setup.exe uitvoeren (dmv dubbelklik)).

Na de installatie nog de nieuwste brandroutines 2010 van de website support.magix.net downloaden en installeren. Deze staan links onder Download en dan in het midden bij Tools.