Reacties

Kees-Haremaker schreef op 30.08.2020 om 00:05 uur

Hallo Luuk, wil je wat meer info geven want dit is te sumier om hier een goed antwoord op te geven
Gaat het om W10 of gaat het om Magix, dit is een forum door en voor Magix gebruikers
Mvg Kees

Bol schreef op 30.08.2020 om 09:45 uur

Hallo Luuk,

Bedoelt u met Composite logo soms de snelkoppeling, waarmee Red Uw Video kan worden opgestart? Als dat zo is, kunt u deze zelf weer aanmaken.

Zie: https://pctipvandedag.nl/hoe-maak-ik-een-snelkoppeling-windows-10

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.08.2020, 10:07, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Luuk-Demper schreef op 30.08.2020 om 11:18 uur

Ik zal proberen het beter uit te leggen. Ik ga in het programma Red uw video naar Bestand, importeren, dan video invoegen dan volgende tabblad naar video van analoge bronnen en dan de volgende tabblad importeren moet je dus rechts aanklikken voor de verbinding en daar mis ik opeens de Composite logo's om door te gaan en ook het vakje daarboven wat je eigenlijk aan moet klikken is leeg. Alles heeft gewerkt alleen na een Windows 10 update waren de logo's weg. Luuk

mi-bo schreef op 30.08.2020 om 11:44 uur

@Luuk-Demper

Beste Luuk,

heeft U de video omzetter wel in een usb poort van de Pc gedaan.

zonder

met

het kan zijn dat de video omzetter geen contact maakt in Uw USB poort van de Pc.

Sc6

M.vr.gr

Michael

Forum Moderator