Hallo allemaal,
Gisteren heb ik MAGIX Video deluxe 2026 Premium (Permanente licentie - nieuwe aankoop) met NewBlue Essentials 5 Ultimate én NewBlue Filters 5 Ultimate gekocht en op mijn splinternieuwe laptop geïnstalleerd. Dit alles gedaan via de officiële downloadlinks en serienummers die ik per e-mail van MAGIX heb ontvangen. De installatie verliep zonder foutmeldingen.
Probleem: In VDL 2026 Premium wordt automatisch mijn oude NewBlue-serienummer gebruikt van VDL 2025 Premium, terwijl ik twee nieuwe serienummers heb ontvangen. Ik krijg nergens de mogelijkheid om de nieuwe serienummers in te voeren — niet tijdens de installatie, en ook niet binnen het programma zelf.
De twee verschillende NewBlueFX-pakketten, met elk met een eigen serienummer staan dus niet in Video deluxe 2026 Premium , alleen het ene pakket van de andere versie is te zien, maar niet te gebruiken in versie 2026.
Ook heb ik gecontroleerd in mijn NewBlue-account, maar daar verschijnen deze nieuwe producten niet. Aangezien ik de plugins via MAGIX heb ontvangen, vermoed ik dat de activatie via MAGIX moet verlopen.
Ik wil mijn oude serienummer blijven gebruiken op mijn oude laptop met VDL 2025 Premium, en de nieuwe serienummers op mijn nieuwe laptop met VDL 2026 Premium. Het gaat dus niet om het vervangen van een licentie, maar om het activeren van een nieuwe, aparte installatie.
Ook heb ik alles verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Sindsdien krijg ik nu een foutmelding bij het activeren van het contentpakket, waarna het hele programma crasht.
Wat kan ik doen om alles te laten werken? Alvast bedankt voor het meedenken😅