Mixdown

Hylke schreef op 08.11.2025 om 12:26 uur

Aan het eind van een mixdown met Video de Luxe krijg ik onderstaande meldingen te zien, waarna blijkt, dat de mixdown maar ten dele is uitgevoerd: Melding 1: De export is afgebroken. Foutcode: CheckFrameForColorFormat, Frame 80916. Melding 2: De uitzondering onbekende software-uitzondering (0xe0434352) is opgetreden in de toepassing op de locatie 0x00007FFFDD0980DA

Hoe los ik dit op???

Reacties

Bol schreef op 29.11.2025 om 13:26 uur

@Hylke

Hallo Hylke,

Ik zie dat u vraag nog niet is beantwoord, vandaar mijn verlate antwoord. Het is hiervandaan moeilijk te beoordelen waar bij u de fout zit. Misschien is uw probleem opgelost als u de laatst Microsoft Visual C++ v14 Redistributable (x64) en (x68) versie installeert? Zie: Microsoft Visual C++ v14 Redistributable (x64) en (x68).

Als hiermee u probleem nog niet is opgelost, geef dan een beschrijving van uw computerconfiguratie.

Met vriendelijke groet,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Hylke schreef op 29.11.2025 om 21:36 uur

Dankjewel! De door jou aanbevolen versie heb ik geïnstalleerd, maar de mixdown kon ik nog niet maken. Maar ik kreeg wel de melding om het Magix programma op standaard instellingen te zetten. Dat heb ik gedaan en toen kon ik de volledige mixdown maken. Nogmaals dank.