OpenFX video editor

jos-s schreef op 25.02.2020 om 00:38 uur

Beste,

Waar kan ik in Magix video de luxe 2020 de OpenFX video editor vinden? Ik heb Magix opnieuw geïnstalleerd en nu ben ik bezig met de gratis programma's te installeren. Echter bij de installatie van NewBlue Filters krijg ik de foutmelding dat de installatie is blocked door OpenFx video editor. Deze moet ik sluiten. Ik weet alleen niet waar ik deze kan vinden.

Alvast bedankt!

Reacties

mi-bo schreef op 25.02.2020 om 08:42 uur

@jos-s

Beste Jose,

Heeft U MAGIX vdl al eens opgestart als Administrator.

Dan deze optie beeld moet wel geactiveerd worden anders wekt het niet.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

jos-s schreef op 25.02.2020 om 15:58 uur

Beste Michael,

Dank voor uw reactie. Ik heb Magix via Administrator uitgevoerd. Ook de programma's die ik moet installeren. Magix heb ik teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar niets lukt. Geen enkel programma krijg ik geïnstalleerd. (New Blue filters, FXhome Ignite, Hitfilms, New Blue Titler, New Blue elements)

Ik krijg steeds de volgende melding: Sorry, installation of files is blocked by OpenFX video editor. Please close OpenFx video editor and press Retry to try again or Cancel to continue (some files may not be updated). en vervolgens wordt alles weer gedeletet.

Ik kan nergens die OpenFx video editor vinden. Ook niet bij de afbeelding die u hierboven heeft geplaatst.

Alvast dank voor het meedenken.

Met vriendelijke groet,

José

jos-s schreef op 26.02.2020 om 15:49 uur

Beste,

Ik blijf nog steeds zoeken naar de OpenFx video editor, omdat ik die moet sluiten. De installatie mislukt steeds. Ik kan de programma's wel zien, maar wil ik ze gebruiken dan geven ze een foutmelding aan. Bij FXhome heb ik mij geregistreerd en ook bij New Blue. Daar zijn de programma's zichtbaar. Vanaf hun site heb ik ook al geprobeerd om te installeren, maar ik krijg steeds hetzelfde probleem. Ook als ik installeer zonder vdll te openen.

Zit er ergens anders een fout in de instellingen op mijn computer? Zo ja, dan heeft het ook geen zin om vdll te verwijderen en opnieuw te installeren.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Met vriendelijke groet,

José

mi-bo schreef op 26.02.2020 om 16:06 uur

@jos-s

Beste Jose.

misschien is dit een oplossing, een geschreven Tutorial door MAGIX Support

https://www.magix.info/nl/tutorials/problemen-firewire-firebirdsetup--1229847/

deze even uitzetten,

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

jos-s schreef op 26.02.2020 om 17:57 uur

Beste Michael,

Heeft ook niet gewerkt!

Groetjes,

José

mi-bo schreef op 26.02.2020 om 22:16 uur

@jos-s

Beste Jose.

bent U dit tegen gekomen bij het installeren van New Blue FX na een paar keer op

opnieuw te klikken werd de installatie wel voltooid.

en kon ik registreren en

Sc6

Michael

jos-s schreef op 26.02.2020 om 23:51 uur

Beste Michael,

Dankjewel voor het meedenken. Alle NewBlue programma's heb ik nu werkend alleen de NewBlue Titler werkt niet in Magister.

Met vriendelijke groet,

José