krijg meldingen dat product niet geregistreerd staan, bij registreren wordt vermeld dat dit product al geregistreerd is. In product overzicht is echter niets te vinden,dus kan niet opnieuw installeren.
Als ik u goed begrijp, wilt u een eerder aangekochte Video Deluxe opnieuw installeren en upgraden naar Video Deluxe (2020) Plus.
Zoals ik het nu kan beoordelen, hebt u nu twee accounts bij Magix. De ene waar u nu mee bent ingelogd en één waarmee u reeds de eerder de aangekochte Video Deluxe hebt geregistreerd. U moet inloggen met uw eerder aangemaakte Account / Emailadres en kijk dan onder Mijn account / Mijn producten.
Wij als forumleden kunnen niet zien, hoe u uw eerder account hebt aangemaakt. Als u het ook niet meer weet, neem dan contact op met Magix Support. https://support2.magix.com/customer/nl en legt daar u probleem voor, zij kunnen u verder helpen.
Dit is een goed bericht, dat u uw probleem is opgelost, maar kunt u een omschrijving geven hoe u uw probleem hebt opgelost, zodat andere forumleden er ook wat aan kunnen hebben.