opnieuw registreren na pc vervangen... uncheck al gedaan...

Peter-Hemme schreef op 13.10.2025 om 17:23 uur

opnieuw registreren na pc vervanging... harde schijf..... windows 11 etc. , zoals aangegeven door Rob 2024 uncheck al gedaan... 

vd registratie: Video de Luxe Premium 2022

alvast bedankt voor reactie...

Reacties

Bol schreef op 13.10.2025 om 17:29 uur

@Peter-Hemme

Hallo Peter,

Welkom op Magix forum.

Wat is uw directe vraag?

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Peter-Hemme schreef op 13.10.2025 om 17:33 uur

de vraag is dus: hoe nu toch opnieuw mijn sinds 2008 gekochte en hergeinstalleerde software geactiveerd en geregistreerd te krijgen..

Peter-Hemme schreef op 13.10.2025 om 17:34 uur

en ook goedendag en dank alsweer...😌

Peter-Hemme schreef op 13.10.2025 om 17:39 uur

Bol schreef op 13.10.2025 om 17:48 uur

@Peter-Hemme

Hallo Peter,

Hebt u al om internetinstelling terugzetten geklikt.

Maar u zou ook de FireWire tijdelijk uit kunnen zetten.

Groet,

Rob (forum moderator)

Ps. Alle Magix programma's van voor 2015 zullen niet werken onder Windows 11

Laatst gewijzigd door Bol op 13.10.2025, 17:50, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Peter-Hemme schreef op 13.10.2025 om 17:57 uur

zo net nog opnieuw via internet geprobeerd:

en daarna als aankoopplaats: internet, Nederland, Arnhem gedaan...maar:

Peter-Hemme schreef op 13.10.2025 om 18:00 uur

gezien het later helemaal opnieuw al mijn aangepaste instellingen in internet wijzigen... nee liever niet...

in principe was het Video de luxe 2008, met upgrade naar 2022 in 2021...

ook heb ik de firewal uitgezet en noch Google noch Microsoft accepteren de verbinding als gepoogd door de activeringssoftware van Magix cs. (geen https...!) en Edge heb ik liever ook niet in gebruik..

Peter-Hemme schreef op 13.10.2025 om 18:17 uur

als aanvullig: ik heb ook een code proberen te genereren op de huidige pc met als resultaat: probeer het later nog eens...???

Bol schreef op 13.10.2025 om 18:32 uur

@Peter-Hemme

Hallo Peter,

Allereerst dit, zet nooit persoonlijke gegeven op een openbaar forum, kwaadwilligen kunnen hier misbruik van maken.

.....In principe was het Video de luxe 2008, met upgrade naar 2022 in 2021.....

Dit lijkt mij van niet. VDL2008 uit 2007 hoefde met toen nog niet te registreren en ook niet voor een upgrade kunnen gebruiken. Waarschijnlijk bedoelt u VDL2018?

....ook heb ik de firewal uitgezet en noch Google noch Microsoft accepteren de verbinding als gepoogd door de activeringssoftware van Magix cs. (geen https...!) en Edge heb ik liever ook niet in gebruik.....

Ik kan hier niets mee. Welke virusscanner gebruikt u?

Groet, Rob

PC -1-

PC -2-

Peter-Hemme schreef op 13.10.2025 om 19:19 uur

2008 en AVG Grisoft/Avast....

bedankt voor de tip: geen persoonlijke info... toch had ik het idee dat ook niet te doen...

mooi toch, Rob, die nostalgische DVD/CD.... en er was toen toch een registratie...

die browser info is eerder mijn uiting van ergernis... sorry...