Opstarten lukt niet

Eduard-vanNiel schreef op 30.03.2020 om 09:36 uur

Ik heb het programma eerst verwijderd en daarna opnieuw geïnstalleerd vanaf CD. Dit is voor zover goed gegaan, maar als ik het programma opstart krijg ik de volgende melding.
Dit serienummer is al met een ander e-mail adres geregistreerd. Neem contact op de Magix Support. Foutcode:- 24

Het gaat hier om het programma Magix Video deluxe Premium

Het door Magix ingevulde email adres zou kunnen. Zeker omdat het serienummer ook goed is ingevuld. Ik durf nu niet zo goed mijn tweede email adres in te voeren, bang om eerdere registraties te niet te doen. Is het voor u mogelijk om na te kijken welk email-adres ik gebruik heb om mijn product te registreren? Serienummer verwijderd i.v.m. misbruik (moderator)

Is dit via hccnet.nl of gmail.com?

Hartelijk dank alvast voor uw medewerking.

Ed van Niel

Reacties

Bol schreef op 30.03.2020 om 10:32 uur

Hallo Eduard,

Wij als forumleden kunnen u niet zeggen welk emailadres u gebruikt hebt bij het installeren van VDL. U kunt dit zelf nagaan door in te loggen bij https://www.magix.com/nl/support/mijn-service-center/ en dan gaan naar Mijn Producten.

Als u hier VDL ziet staan, probeer het dan eens met dit emailadres. Als het dan nog niet lukt, neem dan contact op met Magix Support: https://support2.magix.com/customer/nl

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.03.2020, 10:35, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Eduard-vanNiel schreef op 30.03.2020 om 17:44 uur

Hallo Rob,
Je advies opgevolgd en het programma werkt weer. Ik kreeg zelfs de vraag of ik het programma wilde up-daten en dat ook maar gelijk gedaan. En wat schetst mijn verbazing? In eens kon ik wel de content activeren en de registratiesleutels invoeren. Beide contents (Elements 3 Ultimate en Titler Pro 6) zijn nu ook geïnstalleerd! Kortom alles werkt en nu maar goed oefenen en er een mooie film van maken.

Bol schreef op 30.03.2020 om 23:05 uur

Hallo Ed,

Het is altijd weer fijn om te lezen, nadat het gegeven advies is opgevolgd, het programma en de beide contents (Elements 3 Ultimate en Titler Pro 6) hebt kunnen installeren.

Heel veel succes met het maken van uw films / projecten..

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 30.03.2020, 23:25, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-