Optimale configuratie voor E 2000

HM-Vegtvander schreef op 24.07.2020 om 17:17 uur

Ik gebruik momenteel Video DL op mijn laptop. Maar het werkt allemaal niet optimaal.

Op het internet ben ik ondertussen het bos door alle bomen wel uit het zicht verloren. Wat is nl op dit moment het beste om aan te schaffen als je max E 2000 te besteden hebt?

Ik denk zelf dat een desktop verstandiger is ivm upgraden, maar welke Chipset, grafische kaart, monitor ???

Wie kan mij adviseren?

Reacties

mi-bo schreef op 24.07.2020 om 17:31 uur

@HM-Vegtvander

Beste Henk.

Een laptop /Notebook is vaak met een harde schijf van 5200 toeren.

Een desktop is zeker beter.

Kijk eens bij Coolblue daar heeft men vaak mooie aanbiedingen en personeel die U een goed advies kunnen geven.

Sc6.

M.vr.gr

Michael

PS Alternate.nl is ook een goed bedrijf die weet wat zu nodig heeft voor video bewerken.

Wijziging aangebracht i.v.m met meer informatie

Bol schreef op 24.07.2020 om 19:21 uur

Hallo Henk,

Zie ook eens: https://www.informatique.nl/

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

HM-Vegtvander schreef op 24.07.2020 om 21:51 uur

Ik heb de site toegevoegd als favoriet in mn browser. Bedankt tot zover mi-bo en bol.

Welke chipset en grafische kaart voor video DL nu optimaal zijn? i7, i9 ? welke? Of toch AMD?

Etc. Vragen waar ik mee blijf zitten. Ik zie op Youtube velen die ook met andere videobewerkingsprogramma's met 4K video problemen blijven houden.

Er moeten toch al gebruikers onder ons zijn die vlot werken met 4k en hoger zonder problemen of proxy bestanden.

Ik denk dat Coolblue ed wel alles weet van computers maar misschien is het duurste niet nodig voor Video DL. (of juist wel. )😒