Outro heft Intro op joost-treebusch schreef op 31.03.2020 om 13:31 uur Als ik een Outro plaats aan het einde van de film, dan verdwijnt de Intro aan het begin. Ik werk met Magix video deluxe plus versie 19.0.1.31 (UDP3). Terug naar de post
Reacties mi-bo schreef op 31.03.2020 om 13:39 uur @joost-treebusch Beste Joost, als de afspeelmarker aan het beginstaat en U plaatst een intro zal hij daar ook komen. zorg dat het niet meer geactiveerd is, ga nu met de afspeelmarker naar het einde en plaatst een Outro. Dan zal hij daar ook komen, Sc6 Met vriendelijke groet, Michael joost-treebusch schreef op 31.03.2020 om 14:29 uur Beste Michael, zo doe ik het ook. Na het plaatsen van de Outro is de Intro verwijderd. mi-bo schreef op 31.03.2020 om 15:06 uur @joost-treebusch Beste Joost. Sorry verkeerd advies gegeven. Intro wordt aan het begin gegeven aan het einde moet U minimaal 3 seconden activeren om een outro te plaatsen. Maw minimaal 3 seconden voor het einde met schaartje een splitsing maken en dan activeren en kunt U de Outro plaatsen. zie compilatie http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7499172/ sc6 Met vriendelijke groet, Michael Wijziging aangebracht ivm compilatie Bol schreef op 31.03.2020 om 15:08 uur Hallo Joost, Als u filmfragment uit een stuk bestaat, dan klopt het dat er maar een intro of outro kunnen staan. Dit is op te lossen door de film in tweeën te knippen en dat de intro aan het begin te zetten en de outro aan het eind. Succes Rob joost-treebusch schreef op 31.03.2020 om 15:26 uur Ja, dank Michael en Bol. Na een knip is het opgelost. Bedankt voor jullie antwoord. Groeten Joost Treebusch mi-bo schreef op 31.03.2020 om 15:30 uur @joost-treebusch Beste Joost, goed bericht dat Uw probleem is opgelost, en dit als oplossing op het Forum heeft gezet. Veel montage plezier met het mooie MAGIX vdl product, Sc6. Met vriendelijke groet. Michael 1