Picture in Picture

H.D.B. schreef op 24.07.2020 om 18:49 uur

Ik werk met Video Deluxe 17.0.3.177. Heb er sinds begin dit jaar niet meer mee gewerkt. Vandaag wilde hij eerst actualiseren, dus dat heb ik gedaan.

Nu wil ik picture in picture gebruiken (zoals ik al jarenlang doe), maar kan het ineens nergens meer vinden. Zoeken in Help werkt niet, hij geeft bij Picture in Picture en bij Beeld in Beeld een piep, verder geen informatie en dan een lange NIET ALFABETISCHE lijst van onderwerpen. Waar slaat DAT nou op: niet alfabetisch!??

Ik opende een oud project met Picture in Picture elementen er in en ze werken nog prima, maar ook daar kan ik niet vinden hoe ik een nieuwe PiP zou kunnen maken. Het schijnt foetsie te zijn. Vreemd.

Nog vreemder is dat ik bij het openen van dat oude bestand een foutmelding krijg dat een overgang MP4 bestand niet gevonden kan worden. Hij zou moeten staan in "gebruikelijke riedel/2019/transitions/enz. Wanneer ik zoek op mijn HD's (SSD verdeeld in 2 partities: C - Systeem en D - programma's) vindt ik enkel VideoDeluxe/2018/... Geen wonder dat hij hem niet kon vinden. Wat is DAAR nou aan de hand? Is dat de reden dat ik geen PiP functie kon vinden (verkeerde versie?). Maar waarom werkt dat oude bestand dat wel met de PiP sectie die ik er in heb zitten?

David

Reacties

Nog 0 reacties - Schrijf de eerste reactie