Reacties

mi-bo schreef op 12.05.2020 om 17:53 uur

@Marius-vanderPas

Beste Marius,

Niet wetend wat er bij U is veranderd,

Misschien een optie :

Toets eens F9 in dan staat alles weer zoals het moet staan.

Sc6

Met Vriendelijke groet.

Michael ( Moderator )

Marius-vanderPas schreef op 12.05.2020 om 18:03 uur

Bedankt, maar helaas. Geen verbetering.

Marius

mi-bo schreef op 12.05.2020 om 18:31 uur

@Marius-vanderPas

Beste Marius,

Als ik het goed heb gelezen , als U op de eerste klikt ( drie hoekje )dan zou het moeten afspelen in de preview, dat werkt niet,

en als U op de laatste klikt ( pijl met streep er onder )dan wordt het op de tijdlijn gezet en speelt het wel af.

Is dit correct.

Met Vriendelijke Groet,

Michael

Bol schreef op 13.05.2020 om 00:27 uur

Hallo Marius,

Kan het zijn, dat u de "M" van Mute (Blauw) hebt geactiveerd? Als dat zo is, deactiveer deze en het beeld wordt weer weergegeven in het previewvenster.

Succes,

Rob (Moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 13.05.2020, 00:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Marius-vanderPas schreef op 13.05.2020 om 17:16 uur

Beste Rob. Dit werkt ook niet. Ik had tien objecten in het projectvenster gesleept. Aanvankelijk had ik beeld, maar toen ik er een foto (5 seconden) aan toevoegde viel het weg. Overigens kan ik nu objecten toevoegen die wel zichtbaar zijn, echter de eerste tien objecten blijven onzichtbaar. Ik kan ze niet afspelen dus in de previewmonitor.

Bol schreef op 13.05.2020 om 17:57 uur

Hallo Marius,

Hebt u dit ook als u een geheel nieuw project aanmaakt? Het kan zijn, dat het uw MVP-project bestand corrupt is. Een MVP bestand bestaat alleen maar uit verwijzingen.

Groet,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-