Probleem bij gebruik van een overgang

Ruben-Alosery schreef op 17.08.2020 om 12:26 uur

In het voorjaar heb in een film de Overgang Basic 'Golven' [GPU_wave.vxx] met succes toegepast.
http://www.alosery.nl/diving-jamaica
Te informatie, recentelijk heb ik de laatste update geïnstalleerd en gebruik [door te weinig tijd] het programma [tot mijn spijt te] weinig.
Bij het opnieuw toepassen van de Overgang Basic 'Golven' begin of eindig [afhankelijk het pijltje] de overgang met een zwart scherm. In de preview van de overgang wordt A en B zichtbaar. Na het toepassen in de tijdline wordt alleen een B zichtbaar, het andere deel van het venster is leeg.
Na het e.e.a. te hebben geprobeerd komt een pop-up-melding "Er bevindt zich links van het gemarkeerde object geen overgang".
Als 'op' de overgang de met de linker muis klik wordt een pop-up-venster met 'Lastrimmer... N' en 'Instellingen'.
Ook in het de vensters van de 'Lasttrimmer' wordt een zwart scherm zichtbaar.
Bij keuze 'Instellingen' wordt er geen instellingsscherm zichtbaar.
Wat doe ik nu fout?
Alvast bedankt, Ruben

Reacties

mi-bo schreef op 17.08.2020 om 13:05 uur

@Ruben-Alosery

Beste Ruben,

een zeer interessante film met veel info.

Gezien MAGIX vdl een veelzijdige programma is , heeft U deze optie wel eens gebruikt

dan is Uw probleem direct opgelost.

op deze manier zijn de bovenste en onderste beelden directer te plaatsen ivm lengte en overgang

Sc6

M.vr.gr

Michael

Forum Moderator

Wijziging aangebracht i.v.m meer info 2e PNG

Ruben-Alosery schreef op 17.08.2020 om 13:17 uur

Bedankt Michael. Ik 'dacht' deze geprobeerd te hebben maar 'hij werk' nu fantastisch 👌

Bol schreef op 17.08.2020 om 13:22 uur

Hallo Ruben,

Volgens mij, gebruikt u de Overgang Basic 'Golven' [GPU_wave.vxx] niet op de correcte wijze. Het is de bedoeling, dat u een overgang sleept naar de tijdlijn en deze dan plaatst op de las van twee filmfragmenten

Succes,

Rob (moderator / forumlid)

aanvulling op 17-08-2020 om 13:40uur

Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden

Laatst gewijzigd door Bol op 17.08.2020, 13:38, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 17.08.2020 om 13:31 uur

@Ruben-Alosery

Beste Ruben,

Dank voor uw feedback,

en dat U nu weer zonder problemen verder kunt met Uw mooie hobby dierbare beelden vastleggen en bewerken met het mooie MAGIX product.

M.vr.gr

Michael