Reacties

Bol schreef op 15.07.2025 om 14:10 uur

@john-f14,

Hallo John,

Prodad hide v2 ziet u wel in PRO-X17. Hiermee kunt u het programma opnieuw installeren, maar het programma zelf is standalone , geen plug-in.

met vriendelijke groeten, 

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 15.07.2025, 14:12, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

john-f14 schreef op 16.07.2025 om 15:03 uur

Dank voor je antwoord, ik heb het programma standalone geïnstalleerd vanuit PRO-X17.

john-f14 schreef op 16.07.2025 om 15:05 uur

Even wat anders bij mij wil een PRO-X17 project niet meer openen met dubbel klik. Alleen met rechts klik en dan openen met PRO-X17. Heb jij dat ook?

Bol schreef op 16.07.2025 om 15:35 uur

@john-f14

Hallo John,

Het doet mij deugd om te lezen, dat u Prodad Hide V2 hebt kunnen installeren. Persoonlijk vind ik het geen denderend programma. Laat mij weten wat u er van vindt?

Ik hoef maar slecht een keer te klikken op de Pro X17 snelkoppeling om Pro X17 starten. Heb je al eens een nieuw snelkoppeling aangemaakt.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-