programma loopt vast na opstarten

Paul-Roosen schreef op 24.02.2026 om 14:14 uur

Donderdag jl heb ik het video deluxe 2026 programma bestelt via de website. Via de email heb ik alle noodzakelijke informatie bij de bestelling ontvangen. In deze mail was de koppeling opgenomen om het programma te installeren op mijn computer. Deze voldoet in ruime mate aan de gestelde eisen. In mijn account staat vermeld dat de computer op windows 10 draait, maar sinds eind 2024 werkt de computer met het besturingssysteem van windows 11. Naast video deluxe 2026 heb ik ook het handboek gedownload. Op  deze dag en op vrijdag heb ik met het programma gewerkt en mij verdiept in het programma en verschillen ontdekt met de video deluxe 2013 waar ik tot nu toe mee gewerkt heb.

Afgelopen zondag wilde ik de Magix hub openen om de voucher te activeren. Had mijn gebruikersnaam al ingevuld en wilde toen mijn wachtwoord invullen. Vanaf dit moment liep het programma video deluxe 2026 vast. Eerst getracht probleem zo op te lossen. Via taakbeheer programma afgesloten en opnieuw gestart met de snelkoppeling. Dit lukte echter niet. Toen het programma verwijderd (uninstall) en daarna opnieuw geïnstalleerd. Ook computer afgesloten en opnieuw gestart.  Bij elke poging bleef het programma na opstarten hangen en is de mediapool verdwenen (zie foto).

Vervolgens programma verwijderd plus alle verborgen bestanden en opnieuw geïnstalleerd vanuit mijn account bij MAGIX Service Center – Login naar eigen account. Uiteindelijk weer hetzelfde resultaat. Programma loopt weer vast en is enkel af te sluiten via taakbeheer. Dit nog een keer opnieuw uitgevoerd nadat ik video deluxe 2013 ook had verwijderd.

Wie weet/heeft een werkzame oplossing voor dit probleem.

Reacties

janheijnis schreef op 25.02.2026 om 06:40 uur

Wellicht toch handig wat meer info (in bio..?) te verschaffen rond configuratie en uw apparaat welke aan gestelde eisen zou voldoen. Is Windows up-to-date? Is uw machine tav. stuurprogramma's (oa. grafische kaart) up-to-date?