project wordt niet volledig gebrand op dvd

kelly75 schreef op 20.06.2010 om 21:01 uur

ik gebruik de testversie van "foto's op cd en dvd 9". Ik heb een project gemaakt van 16min32 maar met branden komt er maar ongeveer 10min op dvd? Het lukt mij niet om het hele project te branden. Wie kan mij helpen? ik wil magix niet aanschaffen voordat ik weet hoe ik een project volledig kan branden.
bij brandproces klik ik op "alles gebruiken".
bij "alles encoderen"krijg ik een foutmelding.

Reacties

RiViS schreef op 21.06.2010 om 09:23 uur
Hallo Kelly,

Als je kiest voor "Alles gebruiken", dan gebruikt het programma alleen de gedeelten die al geëncodeerd zijn bij een vorige gelegenheid. ALs je daarna de film nog hebt veranderd of verlengd dan komt dat dus niet op de dvd.
Als bij "Alles encoderen" een foutmelding komt (je zegt helaas niet welke fout) dan zou dat kunnen betekenen dat sommige files niet (meer) kunnen worden gevonden. Denk er aan dat bij het encoderen alles beschikbaar moet zijn, dus alle foto's, muziek etc wat je in je film wilt verwerken. Je moet die files dus ook b.v. niet verplaatsen want dan kan het progr ze niet meer vinden.

groet,
Rijk
bobbiaan schreef op 21.06.2010 om 11:14 uur
Beste Kelly,

Volkomen juist wat RiViS schrijft. Maar ik lees dat je een testversie gebruikt, die is niet 100 % vrij gegeven. Als je werkt onder windows XP kan ik je verzekeren dat het werkt. Met Windows 7 heb ik nog géén ervaring.

Mvg
Bobbiaan