Sjabloon voor meer beelden in een scherm (zoals ZOOM)

Harold-Draaijer schreef op 05.05.2020 om 22:10 uur

Ik ben op zoek naar een makkelijke manier om bijvoorbeeld 4 video of 8 of 16 makkelijk in 1 scherm te plaatsen (zoals je nu veel bij ZOOM en Skype ziet). Je kunt wel alle sporen beeld voor beeld verkleinen en naast elkaar plakken, maar daar is veel schuif en verkleinwerk voor nodig. Uiteindelijk is het steeds net weer iets te groot of te klein of niet mooi en even groot. Is daar misschien een sjabloon voor?

Reacties

Bol schreef op 05.05.2020 om 23:32 uur

Hallo Harold,

Welkom op het forum van en door MAGIX gebruikers

Misschien is dit waar u op naar zoek bent. Ga naar: Sjablonen / Design-elementen / Beeld in beeld basic/

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Harold-Draaijer schreef op 06.05.2020 om 21:34 uur

Hoi Rob,
Hoe simpele kan het zijn ;-)
Ik klikte steeds 1 blok aan en was er dus nog niet achter dat dit ook kon!
Maar hoe selecteer ik ze dan tegelijk ....?

Bol schreef op 06.05.2020 om 21:58 uur

Hallo Harold,

Helaas, kunt u ze niet allemaal tegelijk selecteren. U moet ze één voor één op het gewenste filmfragment plaatsen / slepen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 06.05.2020, 23:51, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-