Sporen te kort

Kees-Sap schreef op 22.06.2020 om 01:32 uur

Ik snap niets van dit programma. Als de waarschuwing krijg dat er sporen te kort zijn bij een sjabloon dan verwacht ik dat het programma dat regelt voor mij. Ik betaal voor een video edit programma dat werkt en niet een zoek plaatje is naar onvolkomenheden. Wat hopeloos programma. Zorg er voor dat als een sjabloon instel dat deze opmerking niet meer krijg, anders il ik mijn geld terug. Jullie vragen om de versie, waarom kan die niet in kopieren. Hopeloos!!! Kan ook al geen plaatje in kopieren. Ik heb de nieuwste versie de lux.

Reacties

mi-bo schreef op 22.06.2020 om 09:02 uur

@Kees-Sap

Beste Kees.

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Dit is een Forum van MAGIX waar Freaken proberen MAGIX gebruikers die één of meerdere problemen heeft dit op te lossen zodat hij met veel plezier verder kan met zijn hobby opgenomen beelden bewerken ( editen ) en een mooie project te maken om dit te laten zien aan belangstellende en dat is mogelijk met MAGIX video Deluxe.

Met welk montage programma heeft U gewerkt voordat MAGIX vdl is gekocht.

Na een reactie van U komt er meer duidelijkheid naar voren waar het pijn punt zit en kunnen wij als Freaken U op de juiste manier verder te helpen.

Graag zien de Freaken een reactie van U op het Forum.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 23.06.2020 om 14:03 uur

Hallo Kees,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Zoals ik het kan beoordelen, bent u een beginnende Video Deluxe gebruiker. Als dat zo is, begrijp ik u ten volle wanneer u schrijft: "Ik snap niets van dit programma". Om te beginnen downloadt de gebruiksaanwijzing: "Hulp / gebruiksaanwijzing.pdf". Als u dit heb doorgelezen, dan zal u VDL 2020 iets beter begrijpen. Zie ook eens de Tips & Trucs: https://www.magix.com/nl/video/video-deluxe/tutorials/#c1124729

Het is mij, als forumlid, nog niet duidelijk geworden over welke sjabloon u het hebt. Kunt u aangeven welk sjabloon de waarschuwing geeft, dat dat de sporen tekort zijn?

Wanneer VDL 2020 goed is geïnstalleerd, dan hebt u een goed werkend programma.

Uw opmerkingen: "Zorg er voor, dat als een sjabloon instel dat deze opmerking niet meer krijg, anders wil ik mij geld terug" en "Jullie vragen om de versie, waarom kan ik die niet in kopiëren." U kunt wel degelijk een plaatjes kopiëren.

Als u ontevreden bent over het programma, dan kunt u binnen 14dagen na aankoop van VDL 2020 uw geld terugvragen. Zie onderaan van uw aankoopmail of lees dit: https://www.magix.com/nl/algemene-voorwaarden/

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 23.06.2020, 14:06, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-