Stilstaand beeld met 'Take' lukt niet in een film

Ruben-Alosery schreef op 19.08.2020 om 18:41 uur

Met 'Take' kun je een filmfragment [object] opslaan om in een andere film te gebruiken.
Het lukt mij niet om een stilstaand beeld in een film in te voeren die met 'Stilstaand beeld op de afspeelmarker invoegen' in een andere film is gemaakt.
Iemand een suggestie?
Groet, Ruben

Reacties

mi-bo schreef op 19.08.2020 om 19:28 uur

@Ruben-Alosery

Beste Rubén.

Gezien U genoeg sporen heeft,

Zet het stilstaande beeld op een leeg spoor onder de film.

Als het dan wordt afgespeeld zal het stilstaande beeld te zien zijn terwijl op het spoor er boven iets anders staat.

Sc6

M.vr. gr

Michael

Forum Moderator

Bol schreef op 19.08.2020 om 19:53 uur

Hallo Ruben,

U kunt alleen stilstaand beeld maken en verplaatsen in een lopende project.

Als u een stilstaand beeld (afbeelding.jpg) wilt gebruiken in een ander project, dat moet u deze eerst als een afbeelding exporteren. Dit doe u zo:

• ga met de afspeelmarker op de plaats staan waar u een afbeelding van wilt maken
  • ga naar: hulp / film exporteren / enkel frame als bv. JPG
  • geef aan de Bestandsnaam en doelmap op en klik op Oké

U kunt deze afbeelding in al uw ander project gebruiken.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 19.08.2020, 19:59, in totaal 3 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Ruben-Alosery schreef op 19.08.2020 om 21:51 uur

Hi Rob,
Ook hiervoor bedankt. Hier bleef ik ook bij ‘hangen’ na je vorige vorige uitleg. Zal morgen je duidelijke [bovenstaande] uitleg uitvoeren en dat zal volgens mij hiermee zeker lukken, tóp. Groet, Ruben

Ruben-Alosery schreef op 19.08.2020 om 21:55 uur

Beste Michael,

Bedankt voor je reactie.

Ik zag deze alleen te laat [de e-mails in de verkeerde volgorde gelezen] 😬

Fijne avond, Ruben

mi-bo schreef op 19.08.2020 om 21:57 uur

@Ruben-Alosery

Beste Rubén.

Dank voor Uw feedback.

U ook nog een fijne avond

M.vr. gr

Michael

Bol schreef op 19.08.2020 om 22:09 uur

Hallo Ruben,

Ik verneem het morgen wel van u of het lukt met het exporteren van een afbeelding.

Succes,

Rob (moderator / forumlid)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Ruben-Alosery schreef op 20.08.2020 om 00:49 uur

Hi Rob,
Toch nog even geprobeerd en met succes, geëxporteerd en daarna in een andere film geladen, tóp, bedankt.
PS. Hierbij is de film gereed gekomen, www.alosery.nl/zeilmoment
Gr. Ruben

Bol schreef op 20.08.2020 om 09:20 uur

Hallo Ruben,

Het doet mij deugd om te lezen, dat uw probleem is opgelost.

Ik wens u heel veel plezier met het maken van nieuwe projecten / filmpjes

Fijne dag verder,

Rob 👍👍👍

PC -1-

PC -2-