Ik heb Photostory de luxe 2026 en daarmee heb ik de volgende problemen:
In een fotoshow met plm 700 foto's doet zich het fenomeen voor dat bij het bekijken van de foto's een foto zichtbaar blijft terwijl je de volgende selecteert. Pas bij het selecteren van weer een volgende wordt de eerdere foto zichtbaar. Dit herhaalt zich een aantal malen en dan is het plotseling weer goed. Het is zelfs zo erg in deze fotoshow dat als ik de laatste foto selecteer en dan foto voor foto terugga, de laatste foto plotseling weer zichtbaar wordt bij het aanklikken van de 4de foto daarvoor. De foto die je dan zou moeten zien wordt niet zichtbaar, ook niet als je weer verder gaat met klikken. Noch heen, noch terug.
Ook bedenkt het programma met enige regelmaat zelf waar teksten bij foto's geplaatst worden. Zet ik bijvoorbeeld bij foto 10 een tekst en bij foto 15, dan kan het gebeuren dat bij het opnieuw opstarten en laden van het bestand beide teksten over elkaar heeb bij foto 10 staan. Op gegeven ogenblik had ik zelfs tekst van een foto, plm 200 stuks verderop, bijna aan het begin van de fotoshow. Ik had een en ander met veel moeite gecorrigeerd, maar na het opnieuw opstarten van het programma de volgende dag en het laden van het bestand hetzelfde probleem, alleen waren verscheidene teksten weer heel random ergens geplaatst.
Hoe is dit op te lossen?
Alvast heel erg bedankt,
Dirk