Vallende letters in Premium de Luxe

AM-vanRijn schreef op 13.02.2020 om 12:52 uur

Goede middag

Vraag 1: Bij het inladen starten van een te openen bestand vraagt Video de Luxe om een default bestand.Ondanks verwijzing , via map, naar het default bestand, blijft het filmpje informatie missen. Onder anderen de vallende tekst(zie vraag 2) ontbreekt. Hoe kan ik dit verhelpen?

Vraag 2:

Ik heb een jaar geleden een filmpje gemonteerd met Video de Luxe. Hierin een tekst gemaakt met "vallende"letters.De letters vielen van boven naar beneden om onderin beeld een zin te vormen. Helaas ben ik vergeten welk effect dit was.

Kan iemand mij aangeven waar ik dit effect kan vinden.

Bij voorbaat dank

Reacties

mi-bo schreef op 13.02.2020 om 13:04 uur

@AM-vanRijn

Beste AM,

Welkom op MAGIX Multimedia Forum.

Kijk eens bij

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

AM-vanRijn schreef op 13.02.2020 om 13:43 uur

Geachte heer Michael

Helaas ontbreekt bij mij het vakje dynamische titels. Inderdaad heb ik dit in het verleden wel gehad. Onlangs heb ik een herinstallatie gedaan i.v.m. problemen met het programma, kennelijk is het vakje toen verdwenen.

Kunt u mij opgeven hoe ik dit deel weer kan installeren?

Heeft u ook een antwoord op mijn vraag 1?

Bij voorbaat dank

Arie van Rijn

mi-bo schreef op 13.02.2020 om 13:55 uur

@AM-vanRijn

Beste Arie.

Hoe slaat U de bestanden op.

Is dit opslaan (dan word wat eerder is opgeladen overschreven )

Is het opslaan in/als word het niet overschreven (maar in een aangemaakte map met 00001 en dan 00002 en0003 en.

Ik ben er vanuit gegaan dat U MAGIX vdl 2020 Plus of Premium heeft.

Van daar mijn antwoord.

Is het pruduct op to date kijken via hulp Online actualiseren

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

AM-vanRijn schreef op 13.02.2020 om 14:09 uur

Geachte heer Michael

Ik heb VDL 2019. Onlangs had ik problemen met VDL en heb het programma opnieuw moeten installeren.

Normaal gesproken sla ik de programma's op via de opslaan als functie.

Is het mogelijk dat ik u bel en dat u daarna even meekijkt via teamvieuwer.

Met vriendelijke groet

Arie

Bol schreef op 13.02.2020 om 15:02 uur

Hallo Arie,

Kan het zijn dat u in het verleden de "vallende" letters in NewBlue Titler EX of NewBlue Titler Pro expres hebt gemaakt?

Hebt u via hulp de extra inhoud geïnstalleerd?

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 13.02.2020, 15:07, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

AM-vanRijn schreef op 13.02.2020 om 15:14 uur

Hallo Rob

De volgende extra zijn destijds geïnstalleerd, deze aanvulling heb ik als "extra"' bij video de Luxe Premium gekregen d.m.v. een email. Helaas krijg ik deze na de herinstallatie van VDL 2019 niet meer geïnstalleerd.

De email wil ik je niet sturen via dit openbare medium.

proDAD ReSpeedr 1.0

Movie Score Song Collection Vol. 3

HitFilm Stylized Pack

HitFilm Variety Pack

NewBlueFX Filters 5 Recolor

NewBlueFX Filters 5 Recreate

Moet je elk jaar een update kopen of kan je op een oude versie blijven werken?

Heb geprobeerd Magix via  (0)35 - 80 80 227 te bereiken. Helaas krijg je hier alleen maar bandjes.

Met vriendelijk groet

Arie van Rijn

Kees-Haremaker schreef op 13.02.2020 om 15:57 uur

Hallo Arie heeft u ook al deze knoppen al gedaan? eerst scannen dan programma even afsluiten daarna weer opstarten dan linker bruine knop daarna kunt u de 8 knoppen daarboven en één voor één klikken dan wordt nieuwe software gedownload en geinstalleerd, het duurt wel even maar dan heb je ook wat
Mvg Kees

AM-vanRijn schreef op 13.02.2020 om 16:16 uur

Hallo Kees

Scannen en plugin manager zichtbaar en geprobeerd. Helaas geen resultaat. De rest van de knoppen is niet zichtbaar.

MVG Arie

AM-vanRijn schreef op 13.02.2020 om 16:21 uur

Hallo Kees

Dit werkt wel, ondanks dat ik aan geef het niet meer te willen zien. Hoogst irritant.

MVG
Arie

Bol schreef op 13.02.2020 om 16:50 uur

Hallo Arie,

U bent de extra's nooit kwijt. U bent ook nooit verplicht om de updategarantie te verlengen, alleen krijgt u geen updates meer vanaf de datum, dat de updategarantie verlopen is. Bij de vraag zoals onderstaande, klik op Niet meer weergeven en dan sluiten door op het "X" klikken of Annulleren

Ga naar: https://newbluefx.com/account/ (inloggen verplicht)

Hiervan kunt u uw Newblue programma's downloaden en installeren. Ook ziet u hier de serienummers staan.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 13.02.2020 om 17:00 uur

Hallo Arie,

Bij https://fxhome.com/account (inloggen verplicht) kunt u uw Hitfilm programma's downloaden en installeren.

Succes,

Rob

PS. het kan zijn dat er bij u andere programma's staan, dan bij mij.

Laatst gewijzigd door Bol op 13.02.2020, 17:02, in totaal 1 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-

AM-vanRijn schreef op 13.02.2020 om 17:08 uur

Hallo Rob

Dank voor de link. Helaas staan geen programma's (zie bijlage).

Jullie hebben mijn email adres. Kunnen jullie mij een emailadres sturen zodat ik de bevestigingsemail aan jullie kan sturen. Dit doe ik uiteraard niet via dit medium.

Is het beter om alles te dei-nstallateren en wederom te installeren.

Kunnen jullie dan via teamviewer meekijken?

MVG Arie

AM-vanRijn schreef op 13.02.2020 om 17:32 uur

Mijne heren

Kennelijk gaat de service niet zover dat er even mee gekeken kan worden wat er allemaal fout gaat.

Jammer dit heb ik verkeerd beoordeeld. Ik kom er niet uit om het programma weer volledig draaiend te krijgen. Ik krijg allerlei goed bedoelde info, echter uw helpdesk is niet in staat om het probleem op te lossen.

Jammer. Er rest mij niets anders dan Pinnacle te kopen.

Dank voor uw hulp en succes.

MVG Arie van Rijn

Bol schreef op 13.02.2020 om 17:41 uur

Hallo Arie,

Helaas, kunnen wij u als forumleden op uw bovenstaande vragen geen antwoord geven. Dit forum is voor door Magix gebruikers, dit staat geheel los van Magix Support. Als er bij Hitfim niets staat, dan hebt u deze in het verleden nooit geinstalleerd!! Ik heb slechte ervaringen met teamviewer, dus dit is voor mij geen optie. Hoe zit het met NewBlue?

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 13.02.2020 om 18:51 uur

Hallo Arie,

U bent een vrij man om over te schakelen naar Pinnacle. U kunt in dit geval Magix niet de schuld geven als u uw aankoopmail kwijt bent geraakt. U zou natuurlijk uw probleem kunnen voorleggen aan Magix Support. Natuurlijk kunt u VDL 2019 her installeren. Dan werkt VDL 2019 weer zoals vanouds, echter zonder de extra's, omdat u deze nooit hebt geïnstalleerd.

Succes,

Rob

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 13.02.2020 om 18:54 uur

@AM-vanRijn

Beste Arie,

vanmiddag op locatie geweest bij een MAGIX gebruiker.

U schrijft dat U MAGIX vdl 2019 heeft dat zal vermoedelijk de classic versie zijn, hier zitten ook vallende letters in.

Zie kleine compilatie, en dan hoeft U niet het mooie MAGIX product vaarwel te zeggen.

Team View is wel mogelijk bij MAGIX maar moet wel aangevraagd worden en is dan tegen betaling.

Sc6

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 13.02.2020 om 19:44 uur

Hallo Arie,

U schrijft in een van uw antwoorden: "De volgende extra zijn destijds geïnstalleerd, deze aanvulling heb ik als "extra"' bij video de Luxe Premium gekregen". Als u deze toen hebt geinstalleerd, dan hebt u accounts moeten aanmaken. De extra's moet u dan bij uw accounts Hitfilm, NewBlue en ProDaD kunnen downloaden, zoals ik al in een van mijn eerdere antwoorden aan heb gegeven.

Movie Score Song Collection Vol. 3, moet als u de installatie goed heeft uitgevoerd, terug te vinden moeten zijn onder het tabblad "Audio"

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-

AM-vanRijn schreef op 13.02.2020 om 20:01 uur

Geachte heer Michael

Kennelijk bent u de enige die daadwerkelijk met Magix is verbonden, daarom richt ik dit bericht aan u.

Uw compilatie is duidelijk, echter de dynamische titels staan er niet bij. Het artikelnummer destijds gekocht is:

ART4017218778245. Ik kan de opdrachtbevestiging van Magix( d.d. 01-11-2018) niet via dit medium sturen omdat hier vertrouwelijke informatie op staat(serienummer etc.) Als het goed is dan kunt u mijn emailadres zien via het Magix klantensysteem. Als u mij via dat emailadres uw contactgegevens stuurt dan zal ik de bevestigingsmail naar u toesturen. U kunt dan zien welke versie het is en wellicht wat er fout gaat.

Is het een idee om alles opnieuw te installeren.

MVG

mi-bo schreef op 13.02.2020 om 20:16 uur

@AM-vanRijn

Beste Arie.

Ik ben niet in dienst bij MAGIX,maar U kunt zonder problemen Uw vertrouwelijke gegevens naar mij toesturen mi-bo@magix.info

Dit email adres is geregistreerd bij MAGIX.

Hopend met het sturen van uw gegevens wil ik graag meedenken tot een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Michael

Bol schreef op 13.02.2020 om 20:25 uur

Hallo Arie,

Hierbij wens ik u heel veel succes naar het zoeken van de juiste oplossing.

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-