Verticale opnamen

djdehaan schreef op 13.09.2020 om 23:04 uur

Ik zie dat versie 2021 een mooie nieuwe feature heeft: Social Media sjablonen. Alleen kan ik die nergens vinden. Wie weet hoe ik dit voorbeeld (rechts op deze afbeelding) realiseer in VDL2021? Dus een opname van een telefoon, beetje scheef, op een vage achtergrond van diezelfde beelden?

Groet, Dirk Jan

Reacties

mi-bo schreef op 14.09.2020 om 00:18 uur

@djdehaan

Beste Dirk Jan.

Kijk eens naar deze compilatie

http://mi-bo.magix.net/album/#galery-3316182-7487898

Sc6

Michael

djdehaan schreef op 14.09.2020 om 09:20 uur

Dat is een interessant overzicht met uitleggen! Ga ik zeker een en ander van bekijken. Maar ik zie geen magic tip om een telefoon verticale mooi in een breedbeeld scherm te krijgen - dat is wat Magix belooft. Ik snap dat ik het effect zelf kan samenstellen, maar dat kan ik al vele versies. Wat is er op dit vlak nieuw?

Bol schreef op 14.09.2020 om 10:57 uur

Hallo Dirk Jan,

Misschien bedoelt u dit?

Ga naar Sjablonen / Design-elementen / EdgeEffects.

Succes,

Rob

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Bol schreef op 14.09.2020 om 11:12 uur

Hallo Dirk Jan,

Even een aanvulling op mijn bovenstaand antwoord. Als u het "EdgeEffects" toepast wordt het geluid verwijderd van uw film opname. U kunt het originele geluid weer terugzetten door te gaan naar spoor 6 en klik op de rechtermuisknop en kies uit de pop-up Audiofuncties / origineel geluid terugzetten.

Succes,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 14.09.2020, 11:15, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 14.09.2020 om 11:35 uur

@djdehaan

Beste Dirk jan,

hier een aanvulling op de uitleg van 14.09.2020 10.56 uur

Hoe geluid is terug te krijgen als U Design-elementen-EdgeEffects gebruikt.

http://www.mi-bo.magix.net/album/alle-albums/!/oa/7506699/

Sc6

Michael(FM )

djdehaan schreef op 14.09.2020 om 14:38 uur

Mibo, Bol: inderdaad, dat zocht ik. Het kan dus inderdaad met één effect, thanks.

mi-bo schreef op 14.09.2020 om 14:41 uur

@djdehaan

Beste Dirk Jan.

Dit is een positief bericht.

Veel montage plezier met het mooie MAGIX.

M.vr.gr

Michael

Bol schreef op 14.09.2020 om 14:59 uur

Hallo Dirk Jan,

Het doet mij altijd weer deugd om te lezen, dat een forumlid is geholpen met de aangedragen oplossingen.

Succes met het samenstellen van uw projecten,

Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 14.09.2020, 15:11, in totaal 2 keer gewijzigd.

PC -1-

PC -2-