`Dank voor de duidelijke omschrijving, maar helaas!
Zowel op het bureaublad als in Windows Programma files en ik klik op de icon V, zie ik het cirkeltje draaien maar het houdt na 5 sec. op, dat is alles.
U kunt via de snelkoppeling VDL 2021 niet opstarten. Wat u zou kunnen proberen, is om het videodeluxe.ini bestand te verwijderen. Wanneer u dit bestand verwijderd en VDL 2021 opnieuw opstart wordt deze weer automatisch aangemaakt.
Opnieuw de installatie gedaan, maar na akkoord gaan met installatie, krijg ik "er is reeds een nieuwe versie geïnstalleerd". De installatie kan niet worden voort gezet.
Inderdaad heb ik uit het download programma de versie nogmaals gedownload en dat gebeurde wel, met het bovenstaande resultaat als gevolg.
Ik denk dat ik hiermee iets te enthousiast ben geweest en ik hoop niet te veel problemen te hebben veroorzaakt.
De antwoorden van Bol zijn degelijk interessant. Als forumlid (het woord freak vind ik niet terzake doende) probeer als alles is verwijderd zoals omschreven, daarna eerst eens ccleaner om de pc op te schonen en daarna het programma opnieuw te installeren.
Ik heb eerst nog een vraag aan u. Hebt u VDL 2021 aangeschaft via Magix Online of bij Steam? Als u VDL 2021 via magix online hebt aangeschaft, kun U het beste de online versie installeren, zoals door Magix Support wordt geadviseerd.
Heren, dank tot nu toe maar het programma start niet, ik heb nu 5x alles gedaan volgens de beschrijving zowel de schijf als van het download center, Maar na de laatste keer komt er deze mededeling van Magix.
Unelevated PostFinished process could not be created.
U hebt niet de benodigde bevoegdheden voor deze bewerking.(740)
Dit is een positief bericht, te lezen, dat het U is gelukt door de gekochte installatie DVD van MAGIX vdl te gebruiken het mooie MAGIX product MAGIX vdl weer op Uw Pc staat en het werkt.
Het doet mij deugd om te lezen, dat u VDL 2021 nu wel correct hebt te weten installeren. Het maakt voor de werking van het programma zelf niet uit of dit via de installatie DVD of via de downloadversie wordt gedaan, dit ter informatie aan andere forumleden
Succes 👍👍👍 met het samenstellen van uw films, Rob.