Video deluxe 18 Premium Mercalli blauw kruis ???

jappie911 schreef op 18.07.2012 om 17:56 uur

Ik ben reeds enige tijd in het bezit van Video Deluxe 18 MX Premium.

Ik probeer middels de Mercalli plugin te stabiliseren.

Echter blijft er zowel in de preview als ook na exporteren een blauw kruis in beeld.

Dit kruis is bedoeld om het stabiliseren te kunnen beoordelen, maar ook als ik dit middels het drop-down menu uitzet...?

Reacties

lucky_me schreef op 18.07.2012 om 20:12 uur

mag ik vragen hoe je mercalli hebt geïnstalleerd? spreken we over prodad mercalli 2.0? Je moet hem installeren onder vdl17 en dan komt hij automatisch goed onder de mx.

mvg

Luc

jappie911 schreef op 19.07.2012 om 00:25 uur

Op de cd staat dat je dit idd via vdl zelf moet doen, plug-ins installeren..

Dit heb ik gedaan. ( al enige tijd geleden.., en alles geregistreerd etc.)

Overigens is het 18 ipv 17

En het gaat over Mercalli V2

Het lijkt ook allemaal goed te werken, maar krijg dat kruis niet weg..

lucky_me schreef op 19.07.2012 om 07:18 uur

1* ik sprak van de 17 omdat mercalli gratis bijgeleverd werd met deze versie maar dus ook hieronder moet geinstalleerd worden. Dan komt hij vanzelf onder de 18 (mx) versie. maar misschien heb jij wel een versie aangekocht bij prodad zelf , dan kan je hem natuurlijk direct onder de mx installeren.

2* heb je ooit gewerkt met een trial versie? dat blauwe kruis doet me daaraan denken. ik weet dat je lijnen kan plaatsen om de stabilisatie te beoordelen maar een kruis heb ik nog niet gezien wat niet betekend dat het niet kan.

jappie911 schreef op 19.07.2012 om 08:45 uur

1* ik sprak van de 17 omdat mercalli gratis bijgeleverd werd met deze versie maar dus ook hieronder moet geinstalleerd worden. Dan komt hij vanzelf onder de 18 (mx) versie. maar misschien heb jij wel een versie aangekocht bij prodad zelf , dan kan je hem natuurlijk direct onder de mx installeren.

2* heb je ooit gewerkt met een trial versie? dat blauwe kruis doet me daaraan denken. ik weet dat je lijnen kan plaatsen om de stabilisatie te beoordelen maar een kruis heb ik nog niet gezien wat niet betekend dat het niet kan.

Helaas voor mij denk ik, want ik heb dus idd 18 en geen 17.

Ik was helaas van mening dat hij ook bij 18 zat, daar lijkt het wel op namelijk.. beetje onduidelijk, staat het op de doos.

hmm. hoe kom ik er nu aan.. Mercalli los is " wel betaalbaar" iets van  149, maar als ik juist de plugin

wil is het meteen 249,-...  

Balen..

jappie911 schreef op 21.07.2012 om 11:58 uur

Dit is een screenshot van het probleem..

Ik heb het idee dat het gewoon een instelling is die ik blijkbaar gemist heb ofzo?