Video Deluxe 2025 Premium

ruud.bennis schreef op 19.12.2025 om 21:57 uur

Ik heb even een nieuwe vraag. Op youtube zag ik een tutorial van het maken van een titel die inzoomt en weer uitzoomt( Het is al van 8 jaar geleden, maar ik neem dat het maken van zo'n titel op die manier nog steeds moet kunnen. Ik gebruik nu VDL 2025 premium op mijn nieuwe laptop. Het ziet er natuurlijk iets anders uit dan toen, maar ik kom er niet uit. In het filmpje zie je bij de titelgenerator onderin de zoomfunctie staan. In VDL 2025 premium is dat er niet, maar waar dan wel. Als ik dan bij weergave/animatie naar camera-zoombeweging ga, dan kan ik geen parameters instellen en geen zoomfunctie vinden om een titel inzoomend (vanaf 0) te laten verschijnen. Ook wordt er gevraagd om een foto-of video object te selecteren, maar als ik dat doe, gebeurt er ook niets. Misschien moet het nu op een heel andere manier, maar daar kom ik niet uit. Is er een goede manier om dit voor elkaar te krijgen?

Reacties

Bol schreef op 19.12.2025 om 23:03 uur

@ruud.bennis

Hallo Ruud,

Sorry, dat ik u persoonlijk bericht (nog) niet hebt beantwoord. Door omstandigheden ben ik daar niet aan toegekomen.

In Video Deluxe 2025 is het anders dan u gewend bent. Doe het volgende:

• Maak de gewenste tekst
  • Ga naar: Effecten>Grootte/Positie/Rotatie.
  • U moet nu met frame keys werken
  • Zie filmpje

Heb u nog vragen, laat het mij weten. Het liefst via het forum.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-