Reacties

Bol schreef op 12.10.2025 om 19:26 uur

@Guido-DeKeyzer

Hallo Guido,

Hebt u Video Deluxe al eens teruggezet op de standaardwaarden? Zo niet, ga naar: Bestand/Instellingen/Programma-instellingen terugzetten op de standaardwaarden

Succes,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Guido-DeKeyzer schreef op 13.10.2025 om 10:21 uur

Bedankt Rob, dat had ik al gedaan.
In het begin werkte dat prima maar na een tijdje had ik hetzelfde probleem.
Echt niet werkbaar, is er andere oplossing of voldoet mijn PC niet?
alvast bedankt voor de reactie.

Mvg

Guido

Bol schreef op 13.10.2025 om 11:32 uur

@Guido-DeKeyzer

Hallo Guido,

Ik zou het u niet kunnen zeggen of uw AMD processor voldoet.

Probeer eens het volgende:

• verwijder het videodeluxe.ini bestand. Na verwijdering wordt VDL2026 ook op de standaardwaarden gezet en eventuele computerconfiguratiefouten hersteld. Bij het opstarten wordt het INI bestand automatisch weer aangemaakt.
  • Verwijder ook eens de Cache map
  • Zowel de het INI bestand en de Cache Map zijn verborgen Items, zet de vinkjes bij Bestandsnaamextensies en Verborgen Items

Met vriendelijk groeten,

Rob (forum moderator)

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

Guido-DeKeyzer schreef op 13.10.2025 om 15:27 uur

Dag Rob,

Ik heb de aanpassingen gedaan, ik probeer het morgen uit.
alvast bedankt en op hoop van zegen.

Guido

Guido-DeKeyzer schreef op 13.10.2025 om 21:24 uur

Ik kon niet wachten tot morgen, ik nog wat verder gewerkt... maar het software laat het afweten.
Heb je nog tips?

Alvast bedankt

Guido