Hallo Dennis, ga naar tabblad 'Hulp' helemaal rechts in de bovenste balk en ga dan naar tabblad zoeken en type daar het woord 'audio' in en je krijgt een hele serie antwoorden wat je met audio kunt doen. Succes Mvg Kees
dan moet eerst muziek op de tijdlijn worden gezet,daar moeten de splitsing worden aangegeven als dat dan is gedaan kunnen de beelden er boven gezet worden en niet anders om.
Ik heb een kanaal muziek een kick die steeds sneller gaat en een kanaal foto ik probeer dus de foto s gelijk oo de kicks te doen maar dat lukt niet wil mdus op de zelfde lijn hebben als dat de kick begint
Zelf heb ik nog nooit geëxperimenteerd met kickdrum, dus ik kan u daar helaas geen goed antwoord opgeven. U heeft het over één kanaal Muziek en één kanaal Foto. Maar u bedoeld waarschijnlijk, dat u één spoor met Muziek en één spoor met Foto's hebt staan in Video Deluxe. Klopt dit?
Uw vraag is: "Nu wil ik mijn beelden gelijk zetten op een kickdrum, alleen knipt hij per 1 seconde kan ik ook minder knippen zodat hij precies op de kick komt ??" Het is weldegelijk mogelijk om een foto minder dan 1 sec te knippen. Druk op "Y" en ga naar tabblad Video/Audio en zet de standaardduur van een foto op frames. Nu kunt u de foto minder dan op 1 sec knippen.
Hallo Dennis als je een foto selecteert (geel) dan met rechter muistoets en kies dan duur foto en dan kan je minuten, seconden & frame tijden instellen Mvg Kees