Reacties

Kees-Haremaker schreef op 07.09.2020 om 12:33 uur

Hallo Dennis, ga naar tabblad 'Hulp' helemaal rechts in de bovenste balk en ga dan naar tabblad zoeken en type daar het woord 'audio' in en je krijgt een hele serie antwoorden wat je met audio kunt doen.
Succes
Mvg Kees

dennis-aRemsy schreef op 07.09.2020 om 12:35 uur

Hey kees bedankt

Het gaat meer om t knippen van video

Maar zal eens kijken

mi-bo schreef op 07.09.2020 om 13:00 uur

@dennis-aRemsy

Beste Dennis.

Optie Alt+1 ( 1 frame)of Alt +2 (dan heeft U 5 frames)

En dan kunt U wel frame nauwkeurig splitsen.

Sc6

M.vr.gr

Michael (FM)

dennis-aRemsy schreef op 07.09.2020 om 14:07 uur

dan nog krijg ik het niet precies op het begin van de kick

mi-bo schreef op 07.09.2020 om 20:30 uur

@dennis-aRemsy

Beste Dennis.

De bedoeling is toch" monteren op Muziek."

dan moet eerst muziek op de tijdlijn worden gezet,daar moeten de splitsing worden aangegeven als dat dan is gedaan kunnen de beelden er boven gezet worden en niet anders om.

Sc6.

M.vr.gr

Michael

dennis-aRemsy schreef op 07.09.2020 om 21:41 uur

Ik snap niet zo goed wat je bedoeld

Ik heb een kanaal muziek een kick die steeds sneller gaat en een kanaal foto ik probeer dus de foto s gelijk oo de kicks te doen maar dat lukt niet wil mdus op de zelfde lijn hebben als dat de kick begint

Zie foto

Gr

mi-bo schreef op 07.09.2020 om 22:07 uur

@dennis-aRemsy

Beste Dennis.

.De foto moet zeker nog komen van U.

Waarom importeert U de muziek niet in MAGIX vdl 2021.

Zet dat op spoor 3.

Maak punten waar een foto moet komen en zet die op spoor 1.

Zo monteer men op muziek

Sc6

Michael

Wijziging aangebracht i.v.m meer info

Bol schreef op 07.09.2020 om 23:40 uur

Hallo Dennis,

Zelf heb ik nog nooit geëxperimenteerd met kickdrum, dus ik kan u daar helaas geen goed antwoord opgeven. U heeft het over één kanaal Muziek en één kanaal Foto. Maar u bedoeld waarschijnlijk, dat u één spoor met Muziek en één spoor met Foto's hebt staan in Video Deluxe. Klopt dit?

Uw vraag is: "Nu wil ik mijn beelden gelijk zetten op een kickdrum, alleen knipt hij per 1 seconde kan ik ook minder knippen zodat hij precies op de kick komt ??" Het is weldegelijk mogelijk om een foto minder dan 1 sec te knippen. Druk op "Y" en ga naar tabblad Video/Audio en zet de standaardduur van een foto op frames. Nu kunt u de foto minder dan op 1 sec knippen.

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.09.2020, 23:43, in totaal 2 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 07.09.2020 om 23:51 uur

@dennis-aRemsy

Beste Dennis,

is dit de bedoeling.

Sc6

M.vr.gr.

Michael

Kees-Haremaker schreef op 08.09.2020 om 10:15 uur

Hallo Dennis als je een foto selecteert (geel) dan met rechter muistoets en kies dan duur foto

en dan kan je minuten, seconden & frame tijden instellen
Mvg Kees