Video_Pro_X6_Red_Giant_Magic_Bullet_Quick_Looks wil ik weer terug

john-f14 schreef op 22.07.2025 om 12:27 uur

Vroeger had ik Video_Pro_X6_Red_Giant_Magic_Bullet_Quick_Looks op de PC, Deze wil ik er weer heel graag opzetten, maar dan moet ik eerst PRO X6 installeren. Die stopt en wil er niet op. PRO X7 loopt wel door als ik die installeer. Wie weet hoe ik dit voor elkaar krijg.

Reacties

Bol schreef op 22.07.2025 om 14:48 uur

@john-f14

Hallo John,

....Vroeger had ik Video_Pro_X6_Red_Giant_Magic_Bullet_Quick_Looks op de PC, Deze wil ik er weer heel graag opzetten, maar dan moet ik eerst PRO X6 installeren. Die stopt en wil er niet op......

Magix Video Deluxe programma's, waaronder uw Magix Pro X6, die zijn geregistreerd en geactiveerd met een P2-serienummer zijn niet meer te downloaden en te installeren vanaf de Magix Servers Duitsland. Maar mocht u toevallig Pro X6 als DVD versie hebben aangeschaft, dan is Magix Pro X6 nog wel te installeren, te activeren en te registreren, maar u kunt deze niet meer updaten naar de laatste versie.

Magix Video Deluxe programma's, waaronder uw Magix Pro X7, met P3-serienummers zijn nog steeds vanaf de Magix Servers te downloaden en te installeren.

Met vriendelijke groeten,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 22.07.2025, 14:53, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-

john-f14 schreef op 22.07.2025 om 15:56 uur

Hoi Rob, Dank voor je antwoord.

Dus Red_Giant_Magic_Bullet_Quick_Looks ben ik kwijt. Dat zou ik wel jammer vinden. Ik ben over gegaan naar een nieuwe PC. Waardeloos van MAGIX. Ik heb andere pro software en daar log je in en staat alles weer voor je klaar wat je ooit gekocht hebt, zoals Cubase of Plugin Alliance

Mvg,

John

Bol schreef op 22.07.2025 om 16:22 uur

@john-f14

Hallo John,

Pro X16 is in 2014 (11 jaar oud) op de markt gekomen. De systeemeisen waren toen Windows XP | Vista | 7 en nog 32bits.

Dat de programma's met een P2-serienummer niet meer te downloaden zijn is een beslissing van Magix Duitsland. Maar wat u zou kunnen proberen is, stuur een mailtje in het Engels of Duits naar infoservice@magix.net en leg daar uw probleem voor. Misschien dat zij u uit coulance nog kunnen helpen.

Zijn de programma's die u beschrijft van Vóór 2015 of Na 2015?

Succes,

Rob (forum moderator)

Laatst gewijzigd door Bol op 22.07.2025, 16:31, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

PC -1-

PC -2-