Videobewerking na installatie van de recente update

andre.mespreuve schreef op 05.09.2020 om 19:53 uur

Wat is er aan de hand met de nieuwste update van VDL (versie 20.0.1.65 (UDP3)

In de vroegere versie kon ik perfect videoclips (mp4) bewerken in de tijdlijn.

Nu stel ik vast dat de frames en de muziek niet meer synchroon afgespeeld worden .

Het is zelfs zo dat de tijdlijn frames leest die niet onmiddellijk achter de lijn staan of frames er soms zelfs tussen lapt

Ook bij de uitvoer staan er soms frames tussen die ergens in de clip staan maar niet op de juiste plaats

Het is alsof de tijdlijn soms op hol slaat.

Hoe is dit mogelijk ???

De framelijn en de geluidslijn staan nochtans perfect onder elkaar.

In de vorige versie heb ik honderden MP4's bewerkt en dit is nooit gebeurd.

Ik heb de updateversie al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd in de hoop de oude versie te bekomen maar dat is niet gelukt.

Automatisch werd de nieuwste versie gedownload.

Heeft iemand ook dit al vastgesteld of een oplossing of hoe kan ik terug naar de vorige versie gaan?

INFO PC :

Windows 10

Processor (R) Core (TM)i5-8400 CPU@2.8 GHZ

Ram geheugen : 16 GB

Type systeem: 16 bits besturingssysteem,x64-processor

André

Reacties

Bol schreef op 06.09.2020 om 11:34 uur

Hallo André,

Helaas kan ik u probleem niet reproduceren, wat niet wilt zeggen, dat uw probleem niet bestaat.

U vraag zich af, kan ik terug naar mijn oude vertrouwde versie VDL 2020. Ja dat is mogelijk, u moet dan eerst VDL 2021 deinstalleren en daarna Video_deluxe_2020_Premium_DLV_INT_191009_08-27_19_0_1_23.exe installeren. 

Ga hiervoor naar:
C:\Gebruikers\Gebruikersnaam\Documenten\MAGIX Downloads\Installationsmanager en start het installatieprogramma Video_deluxe_2020_Premium_DLV_INT_191009_08-27_19_0_1_23.exe op.

Wanneer u deze versie hebt geïnstalleerd, krijg u de standaardversie (zonder de verkregen updates)

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 06.09.2020, 11:34, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

andre.mespreuve schreef op 07.09.2020 om 10:56 uur

Beste Rob,

Ik had dit ook al gecheckt maar stelde vast dat onder die map niet de oude maar de nieuwste versie staat.

Ik herinner mij dat er bij de installatie van de up-date een bericht verscheen waarin stond dat de oude versie

van de PC werd verwijderd .

Als ik naar mijn account Magix ga kijken ,waar al mijn reeds geinstalleerde versies uit het verleden staan , zie ook

dat er daar onder VDL de nieuwste updateversie staat en niet de vorige;

André

mi-bo schreef op 07.09.2020 om 12:17 uur

@andre.mespreuve

Beste Andre,

als U niet akkoord gaat met het opslaan van de installationmanager op de c schijf ( als evt backup)

C:\Gebruikers\Gebruikersnaam\Documenten\MAGIX Downloads\Installationsmanager

zult U het ook nooit terug vinden onder Documenten

Sc6

M.vr.gr

Michael( FM )

andre.mespreuve schreef op 07.09.2020 om 13:00 uur

Beste heren,

ik heb ondertussen de oorspronkelijk e-mail van de aankoop VDL teruggevonden.

Hier was een link aanwezig om de installatie van VDL 2019 te kunnen downloaden.

Daarna kon ik de update naar 2020 downloaden zodat ik terug hiermee aan de slag kan

Met de update naar 2021 ga ik dus voorlopig nog wachten

Alvast bedankt voor de tips;

Groetjes

André

Bol schreef op 07.09.2020 om 13:39 uur

Hallo André,

Het maakt nu niet meer uit, waar het installatie programma van VDL 2020 staat. Maar ik ben wel benieuwd of u nu ook VDL 2020 hebt kunnen updaten naar de laaste versie 19.0.2.58

Groet,

Rob

Laatst gewijzigd door Bol op 07.09.2020, 14:02, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

andre.mespreuve schreef op 07.09.2020 om 14:30 uur

Neen,

De versie die ik nu heb is 19.0.01.18 ( UDP3)

Als ik nu "on line wil actualiseren" stelt VDL de nieuwste versie

20.0.1.65 voor , maar dat ga ik dus voorlopig niet doen

Groetjes

Andre

Bol schreef op 07.09.2020 om 14:37 uur

Hallo André,

Bedankt voor de terugkoppeling.

Het klopt dus, wat Magix schrijft in:

Groet,

Rob

PC -1-

PC -2-