Reacties

Bol schreef op 04.10.2020 om 16:26 uur

Hallo C.L. Verbruggen,

Welkom op het forum voor en door Magix gebruikers.

Volgens mij, gaat u vraag over Video Deluxe 17HD uit 2010 / 2011. Helaas, heb ik dit 10 jaar oude VDL programma niet meer in mijn bezit. Maar, als ik het goed heb begrepen, crashte uw project bij het branden naar een DVD. Zoals u al schrijft, het lijkt erop, dat alle versies van die film zijn verdwenen. Als u niets handmatig verwijderd hebt, staan deze eerdere versies nog steeds op uw PC. in de map Magix Projecten. Kijk eens in de map: C:/gebruikers/uw gebruikersnaam/Documenten/Magix-projecten/Video deluxe17

Succes,
Rob
Moderator / Forumlid

Laatst gewijzigd door Bol op 04.10.2020, 16:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

Als een kwestie onoplosbaar lijkt, komt dat niet omdat je de oplossing niet ziet, maar omdat je het probleem niet ziet.

If an issue seems unsolvable, it is not because you do not see the solution, but because you do not see the problem.

„Wenn ein Problem unlösbar erscheint, liegt es nicht daran, dass man die Lösung nicht sieht, sondern weil man das Problem nicht erkennt.“

PC -1-

PC -2-

mi-bo schreef op 09.10.2020 om 09:39 uur

@CL-Verbruggen

Beste CL,

Even MAGIX vdl 17 HD opgestart onder Windows 7 X 32Bits

er was ook toen al een mogelijkheid om een Image / iso files te maken

Misschien is dit een oplossing voor U

eerst een Iso files maken en daarna de dvd branden gewoon in MAGIX.

M.vr.gr

Michael /Forum Moderator

mi-bo schreef op 09.10.2020 om 09:45 uur

@CL-Verbruggen

Beste Cl.

Nog een toevoeging als MAGIX vdl 17 HD wordt opgestart komt de vraag of U het wilt updaten, dit niet doen want dan crash het programma gelijk

Sc6

M.vr.gr

Michael / Forum Moderator